موضوعات داغ

شاسی‌بلند جدید مفهومی تویوتا FT-AC رسماً معرفی شد + عکس

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، کمپانی خودروسازی تویوتا از جدیدترین خودروی مفهومی و چشم انداز آینده خود برای شروع یک ماجراجویی تازه در جاده‌های آفرودی رونمایی کرد.
تویوتا FT-AC که در چند روز گذشته هم شاهد انتشار یک تصویر پیش نمایش تاریک از آن بودیم، حال به طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس و در یک مراسم اختصاصی رونمایی شده است تا مخاطبان خود را به وجد بیاورد، زیرا برخلاف اتومبیل کانسپت FT-4X که در ماه‌های گذشته از سوی تویوتا رونمایی شد و پخش زنده آن را در وبسایت خودروبانک داشتیم، طراحی ظاهری این خودرو کاملا فرق داشته و بسیار جذاب و پرقدرت طراحی شده است که می‌توان امیدوار بود شرکت خودروسازی تویوتا برای طراحی و ساخت نسل جدید محصولات شاسی بلند آفرودی خود، از چهره این شاسی بلند کانسپت الگوبرداری کند.

تویوتا FT-AC

تویوتا FT-AC

متاسفانه اطلاعات دقیقی از این اتومبیل ارائه نشده است، اما کمپانی خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که اگر زمانی قصد تولید و عرضه این محصول به بازارهای جهانی را داشته باشد، بدون شک از پیشرانه‌های قدرتمند بنزینی و دیزلی و یا حداقل از سیستم‌های محرک نسل جدید هیبریدی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، یک سیستم انتقال قدرت تطبیق پذیر هم در برنامه ریزی تویوتا قرار گرفته است که با استفاده از این سیستم انتقال قدرت می‌توان پستی و بلندی‌های زمین را بهتر و سریع‌تر طی کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/15
تویوتا فوق العاده ترین خودروسازه ولی حیف که محصولاتش تو ایران به صورت رسمی و گسترده تولید نمیشه و به خاطر وارداتی بودنشون قیمت هاش خیلی بالاست.
1396/9/15
هرچند زبان طراحی جلوش به خودروهای کره ای شبیه شده و از الگوهای تویوتا فاصله گرفته ولی در مجموع خوبه...کسی میدونه این المان های زرد داخل چراغ های جلو چه کارکردی دارند؟
1396/9/15
سلام دوست عزیز اشتباه میکنی
این کره ای ها هستن که تقلید می کنن خخخخ
کل این ماشین شبیه تویوتا 4runner هست یه جستجو تو گوگل بزنی میاد
1396/9/16
دستگیره در تو طراحی فراموش شده یا مدل جدیده؟😁😁😊🤣