موضوعات داغ

چانگان بنی، هاچ‌بک جمع‌و‌جور سایپا گزینه احتمالی بازار در نمایشگاه خودرو + فیلم

عکس مطلب اول
محصولات چانگان درایران توسط گروه خودروسازی سایپا عرضه می شوند. سایپا اخیرا نیز یک خودروی کوچک چهری به نام چانگان بنی را برای انجام تست های مربوطه به ایران وارد کرده بود و امسال این خودرو را در نمایشگاه خودروی تهران نیز در غرقه ی خود قرار داد تا احتمالات مبنی بر نزدیک بودن عرضه ی این خودرو در بازار داخلی قوت بگیرند.
چانگان بنی را باید خودرویی در کلاس هیوندای i20 و کیا پیکانتو دانست که البته اطلاعات دقیقی در خصوص زمان عرضه و قیمت نهایی آن موجود نیست. این خودرو در بخش فنی خود دارای یک موتور ۴ سیلندر خطی است که ۱.۴ لیتر حجم دارد و به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها نیز مجهز است. این موتور توانایی تولید ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را دارد که این خودرو را از نظر قدرتی در جایگاهی مابین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ قرار می دهد. نیروی موتور با استفاده از یک گیربکس ۵ دنده ی خودکار به چرخ های جلویی منتقل می شود. مصرف سوخت این خودرو ۱۰۲۰ کیلوگرمی نیز تنها ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و باک بنزین آن دارای ظرفیت ۳۸ لیتر است.

چانگان بنی

چانگان بنی

از امکانات این خودرو می توان به رینگ اسپرت، شیشه های برقی، دوربین دید عقب، آینه های برقی، بلوتوث، تهویه ی مطبوع دستی، سیستم رهیاب ماهواره ای، دو عدد کیسه هوا و سنسور دنده عقب را نام برد.
در ادامه می توانید تصاویر و ویدیوی تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/12
احتمالا درب خودرو قفل بوده که خودرو بانک نتونسته از داخل خودرو فیلم بگیره . واقعا جای تعجبه که بعضی از نمایندگی ها درب خودرو را در نمایشگاه قفل میکنند , نکنه میترسند ماشین رو از نمایشگاه بدزدند ؟ !.
1396/9/13
نه میترسن سردندرو بدزدن
1396/9/16
نه اتفاقا درب ماشین هم باز بود همه هم سوار میشدن و بررسی میکردن. من خودم تنها ماشینی بود که خیلی باهاش حال کردم (البته با توجه به بودجه ام و قیمت احتمالی بین 35 تا 45 میلیون این ماشین. اگه بخوان با قیمت فضایی بفروشند و از امکانات ماشین دزدی کنن که اصلا نمیخرم!)
اتفاقا اصلا سر دنده نداشت که بخوان بدزدن !
واقعا فکر نمیکردم یه روز از سایپا حمایت کنم !!! البته از سایپا حمایت نمیکنم و چانگان چین رو مورد تحسین قرار میدم که واقعا پیشرفت وحشتناکی داشتن و واقعا باید گفت دست مریزاد !!! سایپا خودش هم میدونه لایق تعریف و تمجید نیست و از این مشارکت فقط پول تو جیبش میره و در مقابل تمام اعتبار رو چانگان نصیب خودش میکنه !
باید می اومدید و کوئیک سایپا رو میدید واقعا افتضاحی بیش نبود !
1396/9/12
خیلی زیباست
1396/9/13
اگه دوستان از طمع و چاپیدنه مردم کم میکردن به راحتی این ماشین مدت ها قبل وارد بازار و جایگزین پراید مزخرف شده بود
1396/9/13
اگر قیمت نجومی نخوره برای داخل شهر بهترین گزینه بازاره و فروش خوبی خواهد داشت
1396/9/13
تو نمایشگاه دیدمش داشبورد دو رنگ جذابی داشت اتاقش یکم کوچیکه و جالبیش اینجا بود که شیفتر پشت فرمان هم داشت
1396/9/16
آره خیلی حس اسپورت بودن میداد ! تجهیزات داخلی و کیفیت پلاستیک استفاده شده هم خیلی خوب بود ! اگر سایپا ازش دزدی نکنه و همینی که توی کاتالوگ نوشته رو با قیمت معقولانه بفروشه حتما میخرم، در غیر این صورت عمرا بخرم !
شخصا موتور ماشین خیلی برام اهمیت نداره و آدم اهل و سرعت و اینا نیستم و امکانات بیشتر برام اهمیت داره و این ماشین همه اون چیزی که من میخواستم رو داشت. فقط واقعا امیدوارم سایپا مسخره بازی در نیاره و همین چیزی که توی نمایشگاه بود رو با قیمت معقولانه عرضه کنه تا بخریم.
1396/9/13
با سلام
به نظر خودروی مناسبی برای داخل شهر هست و امکانات کاملی هم برای این رده داره، البته اگه واقعا جانشین پراید بشه با حدود همون قیمت( تا اون جایی که من متوجه شدم تو چین از حدود 48000 تا 56000 یوان قیمتشه)
سیستم ABS, EBD, BA داره، چانگان بنی در مدل فول از امکاناتی مانند؛ صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، سیستم کنترل صوتی برروی فرمان، مه‌شکن جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ‌ها، آینه‌ها و شیشه های برقی، گرمکن آینه‌ها، سانروف و سقف پانارومیک برخوردار است؛ که البته با توجه به تصاویر منتشر شده از نمونه این خودرو در کشور؛ احتمال تولید نسخه فول چانگان بنی در ایران تقریبا صفر بوده و باید امکاناتی مانند؛ صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، سیستم ناوبری، سانروف و … را فراموش کنیم.
اگه زیر سی میلیون قیمت بخوره، سایپا باید فاتحه تیبا و ساینا رو بخونه و همین یکم عجیبه
امیدوارم اطلاعات خوبی داده باشم
1396/9/16
اگر چیزی به غیر از اونکه توی نمایشگاه گذاشته بودن و بخوان امکاناتشو بدزدن عمرا و به هیچ عنوان نمیخرم ! سایپا باید بفهمه که دیگه باید فاتحه آشغالاشو بخونه، چون دیگه واقعا کسی اونا رو نمیخره ! بهتره همین ماشین رو (دقیقا) با همون قیمت سی میلیون بفروشه مطمعنا موفقیت خوبی کسب میکنه. اگر بخواد اینو با قیمت 60میلیونی ساندرو و تندر90 بفروشه من خودم از آدم هایی هم که نخواهم خرید! چون این ماشین ها واقعا با این قیمت ها ارزش خرید ندارن! اگر واقعا نمیتونن ماشینی با کیفیت همین چانگان تولید کنند بهتره قیمت رو بیارن پایین و کم کم خط تولید خودرو هایی که خودشون میسازن رو چینی کنند تا فروش خوبی نصیبشون بشه و حالشو ببرن. والا من هم کوئیکو دیدم هم این ماشینو، اصلا قابل مقایسه نبودن و چانگان فوق العاده بود و کوئیک افتضاح ! ولی اگه بخوان اینو مثلا با 60 میلیون یا بیشتر بفروشند واقعا ارزش خرید نداره ! اگه مدل اتوماتش بیشتر از 40 میلییون و مدل دنده ایش بیشتر از 35 میلیون باشه ارزش خرید نداره ! خلاص !
1396/9/16
دوستان زود قضاوت نکنید ! هر کی یه سلیقه ای داره ! توی نمایشگاه این ماشین رو دیدم و خیلی ازش خوشم اومد ! فضای عقب واقعا خوب بود و با توجه به اینکه شخصا از این ماشین های کوچولو خوشم میاد و قبلا 206 داشتم، فضای پای عقب و صندوق عقب این خودرو واقعا از 206 بیشتر بود و همچنین امکانات خیلی خوبی داشت از جمله مانیتور بزرگ، فرمون برقی، دوربین عقب، دنده اتومات که مثل بعضی ماشین های مرسدس بنز به صورت یه جوی استیک چرخشی (اگر درست گفته باشم) بود و پشت فرمون هم شیفتر داده بودن که واقعا حس اسپورت بودن میداد و ادوات داخلی کیفیت خوبی داشتن و مثل پراید پلاستیک سفت و یه رنگ و بی روح نبود ! سیستم پایداری در سرپاینی، و ترمز abs، کامپیوتر سفری،چراغ های هالوژنی،آینه ها و شیشه ها همه برقی، سنسور پارک، سیستم تهویه مطبوع اتومات و کیسه های هوای جلو.
اگر همون چیزی که توی نمایشگاه گذاشته بودن و با همون امکانات و قیمت معقول نه فضایی عرضه بکنند حتما میخرم. علی الخصوص با شکل دنده اتوماتش خیلی حال کردم و اگه به غیر از اون باشه نمیخرم!
1398/6/24
دوستان ایرانی پسند حمللللللللله حممممممله
پراید از بهتره
پراید بیشتر راه میره
پراید قوی تره
و و و و 😂😂😂😂😂😂
یه زمانی سال ۹۴ یه جک اس۵ خریدم ۶۵ تومن ملت حمله ک کجای این ماشین ۶۵ تومن میارزه و ...
عشقا حالا باید ۸۵ ملیون بدید این یا ۱۱۰ ملیون بدید پارس با موتور ۲۰۶😂😂😂😂😂😂
ای دلممممممم🤣🤣🤣🤣🤣