موضوعات داغ

چری تیگو7 آماده تحویل به مشتریان

عکس مطلب اول
چری تیگو7 لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو میباشد که نزدیک به 4 ماه پیش طی یک رونمایی مفصل به بازار ایران معرفی گردید و توانست طرفداران زیادی را پیدا نماید.
انتشار تصاویری از سایت تولیدی این خودرو در شهرستان بم، حکایت از ارسال خودرو به سایر نقاط کشور ، در راستای انجام کلیه تعهدات شرکت مدیران خودرو به مشتریان این محصول میباشد.
به صورت مختصر باید گفت که چری تیگو 7 در بازار ایران به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌تواند حداکثر 147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن‌متر در 1750 دور در دقیقه را تولید کند. گیربکس نصب شده روی تیگو 7 از نوع 6 دنده خودکار دوکلاچه است و مصرف سوخت این خودرو 6.3 لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی است.
روی چری تیگو 7 دوربین 360 درجه نصب شده و در جلو و عقب خودرو سنسورهای پارک قرار داده شده‌اند. همچنین سیستم‌های ترمز و پایداری EBD ، ABS ، TCS و ESP نصب شده‌اند و سیستم TPMS که برای کنترل باد لاستیک‌ها است، روی تیگو 7 بکار رفته است.
در داخل خودرو یک صفحه نمایش 9 اینچی لمسی به کار رفته است و سیستم روشن شدن پیشرانه خودرو به صورت دکمه‌ای است. از دیگر تجهیزات رفاهی بکار رفته روی تیگو 7 می‌توانیم به سیستم ورود بدون کلید، روکش چرمی صندلی‌ها و سقف پانوراما نیز اشاره کنیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/23
با اومدن byd s7 و هاوال h6 نسخه این ماشین پیچیدست و اونهایی که خریدن برای فروش ضرر زیادی خواهند کرد