موضوعات داغ

کیا سراتو سایپا با قیمت قبلی به فروش می رسد! سایپا منصرف شد!

عکس مطلب اول
روز گذشته در خبرها آمد که سایپا به طور ناگهانی تصمیم به افزایش قیمت کیا سراتو گرفته است و با افزایش دادن قیمت این خودرو به میزان ۱۴ میلون تومان، قیمت سراتو را از ۱۰۵ میلیون تومان به ۱۱۸ میلیون تومان افزایش داده است.
اما امروز با دستور مهندس محسن جهرودی مدیرعامل سایپا قیمت این خودرو به رقم پیشین یعنی ۱۰۴ میلیون تومان بازگشت. مدیر عامل سایپا دلیل این دستور را در راستای حمایت از مصرف کننده و سیاست های دولت دانست و گفت که به معاونت فروش و بازاریابی سایپا دستور داده است که قیمت این خودرو افزایش پیدا نکند و با قیمت قبلی به فروش برسد.
سراتو تولید داخل سایپا در حال حاضر با قیمت ۱۰۴ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان در نمایندگی های سایپا به فروش می رسد.

سراتو تولید داخل سایپا

سراتو تولید داخل سایپا

نظرات کاربران

20 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/25
من متوجه نمیشم پس وظیفه وزارت صنعت و سازمان حمایت از مصرف کننده چیه؟؟ با حرف مدیر عامل باید برمیگشت به قیمت قبلیش! مجلس چرا وزیر رو بخاطر این بی کفایتی استیضاح نمیکنه! چرا اینقدر مملکت هردمبیل شده؟؟!!کجای دنیا در عرض ۳ ماه ماشین ۹۹ م میشه ۱۱۸ ؟؟!! خدایا خودت به‌داد برس
1396/9/25
اگه میخواین پیشرفت کنید و هر چه که دوست دارید در اینده بتونید بخرید حر چیزی رو که بدون دلیل گران کردن نخرید کافیه ۳ ماه نخرید خودتون متوجه همه چیز میشید مشکل ما نداشتن اتحاد است همیشه یه رهبر باید باشه تا هدایتتمون کنه اگه نباشه خودمون نمیتونیم من خودم می خواستم همین سراتو رو بخرم بعد که گرون کرد پشیمون شدم الان که برگشت قیمتش کلا بازم نمیخرم با همون قبلی سر میکنم اگه همه همین کارو بکنن و همه هم دل هم اتحاد باشیم قطعا ایندمونو خودمون میشازیم و نیاز به اینکه کسی هدایتمون کنه نداریم.
1396/9/25
خیلی از آقای جهرودی ممنونیم.زحمت کشیدید
1396/9/25
این هم یه روش جدید!
خدا به خیر کنه...
1396/9/25
امیدوارم با تحریم این خودرو قدیمی 2010 از سوی مردم شرکت های خودرو سازی به حقوق مردم احترام بگذارند
1396/9/25
اینا همش فیلمشونه
عمدی همچی جوی درست کردن که با همون قیمت 104 مردم هجوم ببرن برا خرید چون بدجوری فروش نمیره این ماشین
بابا ما دیگه شما رو میشناسیم انقدر برامون بازی در نیارید دستتون خیلی وقت پیش رو شده برا ما کلک هاتون هم قدیمی...
جمع کنید این بساط مسخره بازی رو...
1396/9/26
به نظر من این کارشون برای تثبیت قیمت 104 میلیونه، قبلا زیر 100 میدادن، الکی کردن 104، دیدن خرید خوب نیست همینجوری قیمت رو بردن بالا و دوباره برگردوندن که قیمت 104 معقول و پایین به نظر برسه.
امیدوارم روزی بیاد که بتونیم بدون فکر کردن فقط به خودمون، برای اصلاح کلی مشکل ماشین بی کیفیت داخلی با هم متحد بشیم، کاش ما قدم اول رو برداریم و نگیم بقیه که رعایت نمی کنن! لااقل پیش وجدان خودمون راضی باشیم، یعنی میشه!!!؟؟
1396/9/25
اینقدر سراتو رو دستشون مونده که دارن به هر دری میزنن تا بفروشن
1396/9/25
monsaref shodan؟ bayad ozr khahi konan kore o japan bood karkhoonaro atiah mizadan
1396/9/25
امد دزدي كنه ديد دستش رو شد كشيد عقب دزداي كثيف همين قدر كه رو قيمت دقت ميكنيد روي كيفيت هم دقت ميكنيد ؟؟
1396/9/25
همين خوبه وقتي واكنش رسانه ها و موضع گير مردم رو ببينن منصرف ميشن نبايد ساكت باشيم با اتحاد ميشه جلوشون رو گرفت
1396/9/25
خب مبارک باشه ماموریت به نحو احسن انجام شد. دیدن یه مقدار آمار فروش پایین اومده و تو نمایشگاه هم خیلی اقبال به این ماشین نبود با راه انداختن یه سیرک تر تمیز ملت همیشه در صحنه رو به نمایندگی ها کشوندن با این تیتر که "بریم سریع بخریم تا تموم نشده یا بعدا گرون میشه بریم بخریم" ملت بشتابید که ماشین 105 میلیونی ترمزا عقبش کاسه ایه. esp نداره و طراحی ده سال پیش کیای زمان قبل از پیتر شرایره.
شخصا ترجیه میدم با هر بودجه ای ماشینی رو بخرم که cbu باشه و دست آقایون توش نرفته باشه حیف این ماشین و مزدا3 که با وجود امکانات فنی خوب مونتاژیه حیف. با این قیمت 10 15 میذارم روش تیوولی میگیرم که حداقل دنبال رگلاژ درو قیژ قیژ موتور هرروز نرم نمایندگی
1396/9/25
آی گفتی دقیقا نقشه خوبی اجرا کردن
کاش مردم یه ذره هوشیارانه رفتار اینا رو حلاجی میکردند نه اینکه احساسی عمل کنن
همون ضرب المثل به مرگ میگیرن که به تب راضی بشن رو اجرا کردن
اگه البته بد نگفته باشم ضرب المثل رو
1396/9/25
واقعا چقدر تحقیر امیزه.104 میلیون واسه نسل قدیم یه سدان شهری کاملا متوسط.
1396/9/25
امروز مراجعه شد ولی با قیمت قبلی فروخته نمیشد، مثلا چیشو تغییر دادن که ۱۴ میلیون تومن ناقابل به قیمتش اضافه کردن و منت گذاشتن گرونترش نکردن ..........
1396/9/25
خیلی جالبه! ماشینی که 60 تومن ارزش داره رو مدتها میفروشن 80-90 تومن، همش سوده واسشون. بعد میبینن حال نمیده میگن بکنیم 105 تومن، میبینن کسی محل نمی ذاره میگن یه تکونی بدیم به بازار، یهو 14 تومن گرون می کنن، وقتی مردم گرخیدن میگن نه بابا، به خاطر شما مردم عزیز دوباره همون 105 می فروشیم!
همه چی آرومه، ما چقد خوشحالیم :)
1396/9/25
بخاطر حمایت از مصرف کننده نیست..آب گل آلود بود...سایپا هم فکر کرد علی آباد هم شهری ه. نمیدونست که علی آباد اونقدرم ضهر نشده که این آشغال تاریخ مصرف گذشته با مضخرف ترین سیستم تعلیقو 118 میلیون بفروشه. تا پریروز 90 تومن میداد با 45 تومن وام بدون بهره....حالا فکر کرده چه خبر شده....اسم این مضخرفات هر چی که هست يه چیز نیست...
حمایت از مصرف کننده!!!!!!!!
1396/9/25
از هرچی بازی کثیف و بازیگراشه متنفرم. متاسفم برای مجلس، شورای رقابت و سازمان حمایت.
وزیر جدید هم نشون داد وزارت صنعت برای ایشون کوچیکه و باید در وزارت خونه کلیدی تری مشغول شه. مجلس کمککن این بنده خدا در جای خودش قرار بگیره.
1396/9/26
یعنی چی اخه....
اگه رون شده گرون.کنید اگه گرون نشده واسه چی یه همچین دروغی میکید؟
مردم باید عاقل باشن و با این حرکات این ادم ها رو بشناسند
اقا نخرید
1396/9/26
در راستای حمایت از مصرف کننده آقایون منت گذاشتند سراتو از رده خارج را همون104 تومن بدن نه118 تومن
ما مصرف کننده خیلی ممنون هستیم از شما