موضوعات داغ

در سال جاری چند بوگاتی شیرون به مشتریان تحویل داده شده؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به خاطر داشته باشید، شرکت خودروسازی بوگاتی در ماه مارس 2016 میلادی از پرچم دار جدید خود در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی کرد، خودروی هایپرکار "بوگاتی شیرون" که در کارخانه "مولشیم" بوگاتی متولد شده و می‌تواند حداکثر 1500 اسب بخار قدرت تولید کند.
همانطور که احتمالا می‌دانید، کمپانی خودروسازی بوگاتی از ماه‌های گذشته تحویل این هایپرکار هیولای خود را به مشتریان آغاز کرده است و اکنون این خودروساز فرانسوی اعلام می‌کند که به هدف اصلی خود در سال 2017 میلادی، یعنی تولید و تحویل 70 دستگاه خودروی بوگاتی شیرون به مشتریان دست پیدا کرده است، حال باتوجه به این شرایط، می‌توان گفت که شرکت خودروسازی بوگاتی با تحویل 70 دستگاه خودروی شیرون به مشتریان خود، در واقع 105 هزار اسب بخار راهی خیابان‌های مختلف جهان کرده است که هر یک از آنان می‌تواند یک قاتل تمام عیار برای تمامی خودروهای مدعی بازار باشد.
به طور کلی، تولید تنها 500 دستگاه بوگاتی شیرون در نظر گرفته شده است که با تولید و تحویل 70 دستگاه از آن تا به امروز، همچنان 430 دستگاه دیگر باقی مانده است تا به مشتریان بوگاتی تحویل داده شود که همین تعداد بوگاتی، می‌توانند 645 هزار اسب بخار دیگر وارد بازار کنند.
طبق ادعای کمپانی خودروسازی بوگاتی، چیزی حدود 43 درصد از سفارش این بوگاتی شیرون در بازار اروپا، حدود 26 درصد از سفارش آن در بازار ایالات متحده آمریکا و کانادا، حدود 23 درصد از سفارش‌های این اتومبیل برای خاورمیانه و همچنین 8 درصد باقی مانده، برای منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهد بود. این درحالیست که از مجموع 70 دستگاه خودروی بوگاتی شیرون موجود در جهان، حدود 47 دستگاه آن فراخوان شده است که امکان دارد نقطه اتصال صندلی‌های آن به خاطر جوش نامناسب شکسته شده و سرنشینان اتومبیل را در معرض یک خطر جدی قرار دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد