موضوعات داغ

آیا حاضرید این فراری لیموزین را خریداری کنید؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در لس آنجلس آمریکا، یک دستگاه خودروی لیموزین فراری 360 متعلق به سال 2003 میلادی با نام کامل " Ferrari 360 Modena limo" وجود دارد که تا همین اواخر، چیزی حدود 15 پیشنهاد در سایت eBay از سوی مشتریان تا سقف قیمت 104 هزار و 400 دلار ثبت شده بود، با این حال به نظر نمی‌رسد که رقم تعیین شده باب میل فروشنده باشد، به همین دلیل فروشنده اتومبیل تصمیم خود را منتفی کرده تا همچنان بر روی دوش صاحب فعلی خود باشد.طبق گفته وبسایت "Cars.com"، ما یک جستجوی سریع با استفاده از VIN در آگهی‌های eBay انجام دادیم و متوجه شدیم که این خودرو پیش از این برای 98 هزار و 650 دلار فروخته شده است، در آن زمان تنها 47 هزار و 490 کیلومتر کارکرد داشته است، اما حالا باوجود اینکه قیمت 104 هزار و 400 دلاری برای اتومبیل ثبت شده و باز هم مالک آن راضی به واگذاری اتومبیل نشده است، می‌توان شاهد افزایش کارکرد اتومبیل به مقدار 51 هزار و 178 کیلومتر بود که قطعا باید در فروش و ارزش گذاری اتومبیل تاثیرگذار باشد، اما در کمال تعجب مالک اتومبیل با ثبت هزینه 104 هزار و 400 دلاری هم راضی به فروش اتومبیل نشده است که در نوع خود بسیار جالب است.


لیموزین فراری 360

لیموزین فراری 360

شاید این فراری 360 لیموزین یک اتومبیل عجیب و غریب باشد که مشتریان برای داشتن آن سر و دست بشکنند، اما حقیقت ماجرا این است که خرید یک فراری لیموزین، در واقع یک مشت محکم به صورت خود است، زیرا محصولات فراری به خاطر چابکی و ظاهر جذابشان شناخته می‌شود و تبدیل آن به یک خودروی لیموزن 8 متری کار عاقلانه‌ای نبوده و خریداران آن هم باید تبعات خرید یک فراری لیموزین را درک کنند تا پس از خرید آن دچار مشکل نشوند، هرچند باز هم تکرار می‌کنیم که این اتومبیل با وجود پیشنهاد قیمت 104 هزار و 400 دلاری که تقریبا نزدیک به 400 میلیون تومان می‌شود، رضایت نامه فروش خود را از سوی مالک خود دریافت نکرده است و به نظر هم نمی‌رسد که پس از انتشار اطلاعات جدید از قیمت اولیه و کارکرد قبلی، فرصتی دوباره برای پیشنهاد قیمت بالاتر بدست آید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/5
من که حاضرم بخرمش. البته اگه قسطی بهم بدن ماهی 300 می تونم بدم. ماشین خودم هم برای پیش پرداخت بفروشم و سود مشارکتش هم حساب شه. اگه ضبط رو بر ندارن ممنون میشم. نوع دوگانه سوزش هم باشه لطفا. یه نفر که سرش تو حسابه بگه قسطاش تا کی تموم میشه