موضوعات داغ

اولین تیزر فصل جدید تاپ گیر منتشر شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اولین تریلر از فصل 25 تخت گاز، برنامه محبوب دنیای خودرو که پیش از این با حضور سه مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" پخش می‌شد، با حضور قدرتمند "کن بلاک" منتشر شد.
باتوجه به ویدیو منتشر شده از فصل 25 برنامه تخت گاز، می‌توان افسر "کن بلاک" را سوار بر یک خودروی "باگی" مشاهده کرد کرد که لباس پلیس به تن کرده و به تعقیب "مت له بلاک"، "کریس هریس" و "روری" می‌پردازد. در این ویدیو شاهد خواهید بود که مت له بلاک سوار بر یک دستگاه فورد موستانگ GT350R شده است، کریس هریس یک دستگاه مکلارن 570 GT می‌راند و همچنین روری سوار بر یک دستگاه خودروی جگوار F-Type SVR است که تلاش می‌کنند از دستان "کن بلاک" با خودروی پلیس باگی خود فرار کنند.
این برای اولین بار نیست که شاهد حضور کن بلاک در سری برنامه "تخت گاز" هستیم و پیش از این هم شیرین کاری‌های خود را در برنامه تخت گاز به نمایش گذاشته است که آخرین مورد آن به دریفت زدن با خودروی معروف فورد Hoonicorn Mustang در شهر لندن برمی‌گردد.
باوجود انتشار یک پیش نمایش از فصل جدید، متاسفانه مشخص نیست که فصل "بیست و پنجم" از برنامه تخت گاز در چه تاریخی پخش می‌شود، اما باتوجه به ادعای منابع خبری انتظار می‌رود که در اوایل سال 2018 میلادی شاهد پخش این برنامه محبوب باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد