موضوعات داغ

درباره هاوال H2 اولین محصول گروه بهمن با همکاری شرکت گریت وال موتور

عکس مطلب اول
نویسنده: امین خانزاده

طبق نظر مدیر محترم بازاریابی گروه بهمن این شرکت احتمالا همکاری خود با برند هاوال را با مدل H2 آغاز خواهد نمود. این خودرو که چندسالی است به بازار کشور چین عرضه شده با موتوری 1.5 لیتری که به توربوشارژر مجهز شده به بازار ایران معرفی شد و به زودی روانه خیابان ها خواهد شد.
هاوال H2 به مانند سایر خودروهای خوب چینی که با همکاری با برند های معتبر جهانی همکاری می کنند از گیربکس هیوندای کره و همچنین سیستم ترمز بوش آلمان استفاده می کند. این جعبه دنده که اتوماتیک 6 سرعته است می تواند با نیرویی بالغ بر 140 اسب بخار با گشتاوری بیش از 200 نیوتن بر متر را به چرخ ها منتقل کند.
گریت وال موتور که چندسالی است صادرات محصولات هاوال را به کشورهای دیگر آغاز نموده است این محصول را به بیش از 30 کشور با بازارهایی معتبر صادر نموده است.

طراحی
طراح معروف آقای Pierre Leclercq طراح معروف و محبوب بلژیکی که پیشتر طراح SUV های محبوب BMW بوده است طراح این خودرو است که زیبایی و جذابیت این مدل را منجر شده است. در سایر بخش های این خودرو نیز از طراحان معروف که در شرکتهایی مانند مرسدس بنز و فورد فعالیت داشته اند استفاده شده است که نتیجه ای خیره کننده در برداشته است.

هاوال H2

هاوال H2

با توجه به نمونه ای که در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشته شده بود می توان نتیجه گرفت که اکثر آپشن هایی که بر روی این خودرو ارائه می شده بر روی این خودرو ارائه خواهد شد و حذف نشده ، گرمکن صندلی و دوربین سمت راست که به هنگام پارک و دنده عقب فعال می گردد نیز که در بیشتر کشورها به عنوان آپشن ویژه روی این خودرو وجود دارد اما در مدل ایران به عنوان آپشن استاندارد خواهد بود که نشان می دهد گروه بهمن نگاه ریز بینانه ای به بازار و نیازهای یک خودرو لوکس خوش قیمت دارد.

هاوال H2

هاوال H2

حتی آپشن ترمز پارکینگ الکترونیکی EPB نیز در این خودرو به همراه AutoHold تعبیه شده که حس فوق العاده ای در هنگام رانندگی به این خودرو کوچک جذاب می دهد. با کمی بررسی می توان نتیجه گرفت که بیشتر خودروهای رقیب و هم رده این آپشن را ارائه نمیدهند.

هاوال H2

هاوال H2

از دیگر آپشن هایی که می توان خاص این خودرو در قیاس با رقبای این خودرو در نظر گرفت ، خروجی تهویه دو کاناله است که می توان برای دو سرنشین جلو خودرو به صورت همزمان دو حرارت با دمای متفاوت را ارائه دهد.

بررسی میزان فروش محصول در بازار چین
بازار خودرو چین از بزرگترین بازارهای خودرو جهان می باشد که سالانه بیش از 20 میلیون دستگاه در این بازار فروخته می شود. بازاری که در آن نزدیک به 80 برند معتبر سواری با نزدیک به 500 مدل در حال فعالیت هستند، خودروی HAVAL H2 در سه سال گذشته فروش قابل ملاحظه ای در بازار چین را تجربه کرده که در ذیل آمده است. سال گذشته میلادی در رده سوم پرفروش ترین خودرو های SUV چین بود که در 10 ماهه سال 2017 به رده دوم صعود کرده است ، البته شایان ذکر است که برترین خودرو این رده همچنان یک خودرو از برند هاوال با نام H6 است که در پست بعدی به آن خواهیم پرداخت.

نگاهی به سطح ایمنی خودرو
در ماه ژوئن 2017 این خودرو در تست ANCAP که متعلق به کشور استرالیاست و تقریبا مساوی EuroNCAP می باشد توانست گواهی 5 ستاره ایمنی را کسب کند .

هاوال H2

هاوال H2

این سطح از ایمنی در میان رقبا، این خودرو را بسیار متمایز نموده و شاید بتوان گفت تنها این خودرو در میان رقبا توانسته در بازار استرالیا حضور داشته و 5 ستارهANCAP را دریافت کند.

حضور در نمایشگاه تهران اتوشو 2017
این خودرو در دو رنگ مشکی و قرمز در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشته شد.

هاوال H2

هاوال H2

البته پیشتر در تست جاده در خیابان این خودرو با رنگ سفید دیده شده بود که این گمانه زنی را بوجود آورد که هر سه رنگ دیده شده در آینده در بازار وجود خواهد داشت.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/6
دوستان نظر سنجی
افتابه مسی لایک
ماشین چینی دیس لایک
1396/10/7
ماشینهای چینی الان همشون عالین چیزی رو که اطلاع نداری مجبورت نکردن نظر بدی شما برو همون افتابه مسی بخر خیلی دوست داریش
1396/10/8
به قول این رفیقمون تو برو همون آفتابه مسیتو سوار شو ! ماشین چینی سوار نشدی اومدی اینجا ذرت پرت می کنی !؟ دو سال دیگه قیافه شماهایی که به ماشین چینی تیکه میندازین، از توی پرایدتون دیدن داره والا ....
1396/10/8
حاظرم شرط ببندم خودت تیبا 2 مسی داری و اقساطی هم خریدی.پول نداری بخری الکی کامنت منفی نزار.من الان بسترن B30 دارم و خیلی راضیم ولی بی صبرانه منتظرم H2 بیاد و بخرم
1396/10/6
اگه با قیمت 90الی 100 باشه و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشه میتونه رقیب سرسخت تیگو7بشه البته از نظر کیفی از تیگو یکم بالاتره
1396/10/6
دوستان لازمه خدمتتون بگم که بهمن خودرو از معدود خودرو سازهای داخلی هست که حتی وقتی محصولات چینی رو تو خط مونتاژ خودش اورد ،از این خودرو ها چیزی رو به خاطر سود بیشتر حذف نکرد و کیفیت محصولاتش حتی چینی هاش یه سرو گردن از نظر مونتاژی از بقیه خودروساز ها بهتره
1396/10/7
سلام خودرو بانک عزیز خسته نباشید. هاوال H2 کی فروشش میاد بعد لطفا جواب بدین آیا اقساط هم داره واسه مستضعفان؟
1396/10/7
اینطور که معلومه بعد از عید 97 توی بازاره
1396/10/7
با سلام خدمته دوستان.
من امسال تو نمایشگاه این ماشینو دیدم.باید بگم کیفیت و طراحیه داخل کابینش واقعا یه سرو گردن از بقیه چینی ها بالاتر بود.هم h2 و هم h6.موتورشم که فعلا تو ایران جوابشو پس نداده ولی طبق سوابق معمولا کلا هاوال از بقیه چینیها بهتر بوده.
قصد تعریف از این ماشینو ندارم ول به اونایی که الان قراره بیان بزنن تو برجک این ماشینو بگن ماشینه چینی آشغاله عرض کنم که دیگه با قیمت زیر 100 میلیون نمیشه ماشینه کره ای یا فرانسوی تو این کلاس خرید.....هر ماشینی که فک کنید با دلار 4200 تومنی حتی اگه گمرک و مالیاتو عوارض کشور رو در نظر نگیریم باز 100 تومن بیشتر قیمت میخوره.به نظر من اگه با کمتر از 90 تومن فروش بره بازارو قبضه میکنه.....البته اون هموطنایه عزیز که پوله خریده ماشینه کره ای و بالاترو دارن بگم اصلا نمیشه با اونا مقایسه کرد......چون الان اونوم تو این بازار با پول یه کره ای میشه دوتا چینی تو همون سگمنت خرید.....پس هر چیزی رو باید نسبت به قیمتش مقایسه کرد.
1397/2/6
سلام شما که نمایشگاه رفته بودید سقف h2 پانارما بود یا نه فقط سانروف بود
1396/10/8
تو نمایشگاه تمام مدل هاشو دیدم، خداییش از نظر امکانات و کیفیت داخلی که خیلی خوب بود ! تست تصادف هم که خوب در اومد... حالا امیدواریم با قیمت فضایی نفروشنش که خوب فروش کنه
1396/12/11
ماشین خوبیه ولی شتابش خیلی خوب نیست
ولی هاوال h6 از هر نظر بی نظیره
1396/12/19
هاوال تمام مدلاش خوبه.اگر قیمتشوبالانبرند
1397/2/10
واقعا برای اونایی که پول بابت چنین آشغال هایی میدن متاسفم من هیچوقت چینی نمیخرم با همین پول میشه ماشین های بسیار با کیفیت تری سوار شد الان خودم 2 ساله اپتیما دارم اونم مدل 2010 6 سیلندر مصرفش 10 لیتره شتاب عالی فنی عالی کیفیت فوق العاده واقعا نمیتونم این چینی هارو با اون کیفیت پایین درک کنم