موضوعات داغ

قدرت بی ام و M550d را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و M550d xDrive یکی از قوی ترین خودروهای سواری دیزلی موجود در بازار جهانی است. از مشخصه های اصلی این خودرو باید به موتور ۶ سیلندر، چهار عدد توربوشارژر و سیستم چهارچرخ محرک هستند که باعث شده الند بسیاری این خودرو را نسخه ای دیزلی از بی ام و M5 بدانند. این خودرو در حال حاضر در دو نسخه ی سدان و استیشن واگن در بازار قابل خریداری است.
این خودروبه یک موتور توربودیزل شش سیلندر به حجم ۳ لیتر مجهز است که به کمک چهار عدد توربوشارژر خود توانایی تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

بی ام و M550d

بی ام و M550d

اخیرا یک تیم آزمایش فیلمی را در یوتیوب منتشر کرده اند که در این فیلم شتاب گیری و البته جذاب تر از آن حداکثر سرعت این خودروی دیزلی به نمایش گذاشته می شود.
شتاب رسمی این خودرو ۴.۴ ثانیه برای مدل سدان و ۴.۶ ثانیه برای مدل استیشن واگن است. در این ویدیو که در انتهای مطلب برایتان قرار داده ایم این خودرو می تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر را در ۴.۷ ثانیه به ثبت برساند. همچنین این خودرو با اتکا به گشتاور بالای خود می تواند در تنها ۳۵ ثانیه به حداکثر سرعت خود یعنی ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. البته دستگاه اندازه گیری دقیقی که بر روی این خودرو نصب شده است نشان می دهد که حداکثر سرعت واقعی بی ام و M550d xDrive معادل ۲۵۱ کیلومتر بر سات است و سرعت سنج خودرو در سرعت های بالا مقداری خطا دارد.
در انتها می توانید ویدیوی شتاب گیری و حداکثر سرعت این خودروی دیزلی قدرتمند را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/9
عالی