موضوعات داغ

مزدا 6 دو دیفرانسیل می شود؛ گرد و خاک با سدان خانوادگی

عکس مطلب اول
موسسه ملی امنیت ترافیکی بزرگراه های ایالات متحده (NHTSA) نتایج تست تصادف برای مزدا 6 با سیستم چهار چرخ محرک را اعلام می کند.
مزدا سرانجام در حال بررسی پتانسیل ارائه سدان های چهار چرخ محرک است. اگر اطلاعات موجود در سایت NHTSA اشاره به چنین مدلی از مزدا 6 داشته باشد، ممکن است چنین محصولی زودتر از آنچه که انتظار می رود معرفی شود. با جستجو در این سایت متوجه می شوید که نتایج آزمایش تصادف برای نسخه های دیفرانسیل جلو و دو-دیفرانسیل ارائه شده است و هر دو خودرو 5 ستاره ایمنی دریافت کرده اند.
اخیرا آقای ماساهیرو مورو مدیرعامل مزدا در امریکای شمالی در گفتگو با سایت Caradvice حقایقی را درباره این موضوع آشکار کرد. او اشاره کرد که یک مشکل چیدمان در سیستم انتقال قدرت وجود دارد که مانع از ترکیب موتور 2.5 لیتری توربو با سیستم چهار چرخ محرک در مزدا 6 می شود. او همچنین اشاره کرد که تقاضا برای خودروهای 4 چرخ محرک در بازار امریکا بسیار بالاست. او گفت:
« سیستم 4 چرخ محرک نشانه لوکس بودن خودرو برای مشتریان امریکایی است و مسلما من از بخش تحقیق و توسعه مزدا درخواست کردم که درباره ارائه این سیستم در آینده فکر کنند. »

مزدا 6 مدل 2018

مزدا 6 مدل 2018

مزدا 6 2018 بهار امسال به فروش می رسد اما آیا مزدا این خودرو را با سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک عرضه می کند؟ نظر قطعی درباره این موضوع در زمان حال غیرممکن است. وقتی درباره این موضوع از مزدا سوال پرسیده شد از پاسخ دادن خودداری کرد.
این سدان جدید همچنان با موتور پایه 2.5 لیتری تنفس طبیعی عرضه خواهد شد اما موتور جدید 2.5 لیتری توربو با سوخت 93 اکتان 250 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. برای سازگاری با این افزایش قدرت، مزدا 6 از شاسی و سیستم تعلیق بهبود یافته بهره می برد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/22
کاش به جای اشغالای کره ای و چینی این ماشین میومد
1396/10/23
مزدا باشه...٢٥٠٠ cc باشه..توربو هم باشه...واي خيلي عشقه