موضوعات داغ

نیسان ایکس تریل جدید در آمریکا کمتر از 100 میلیون تومان قیمت دارد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
نیسان ایکس تریل در بازار آمریکا با نام نیسان روگ عرضه می شود. نیسان نیز هم اکنون قیمت نسخه ی اسپرت این خودرو را برای سال 2018 اعلام کرده است و همچنین چند آپشن جدید را نیز به امکانات این مدل افزوده است.
قیمت پایه‌ی این کراس اوور پر فروش ژاپنی در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا از 22 هزار و 615 دلار آغاز در نسخه‌ی دیفرانسیل جلو آغاز می شود و به 23 هزار و 965 دلار در نسخه‌ی S مجهز به سیستم چهارچرخ محرک ختم می شود. جالب است بدانید که با احتساب دلار 4300 تومانی این خودرو قیمتی در حدود 98 میلیون تومان دارد که در ایران با این پول می توانید نسل قدیمی کیا سراتو را خریداری کنید.
نیسان روگ اسپرت در بازار آمریکا به یک موتور چهار سیلندر خطی 2 لیتری بنزینی مجهز است که می تواند 141 اسب بخار قدرت تولید کند و به گیربکس اتوماتیک CVT متصل است.
برای سال 2018 نیسان اقدام به جایگزینی پکیج آپشن SV پریمیوم با پکیج SV تکنولوژی کرده است که حالا این پکیج شامل گرمکن صندلی های جلو، سیستم روشن کردن خودرو با ریموت از راه دور، سیستم تهویه‌ی هوشمند، فرمان چرمی گرم شونده، چراغ مه شکن و گرمکن آینه های جانبی می شود.
مدل SL پلاتینیوم نیز با مدل SL پریمیوم جایگزین شده است که این نسخه نیز به امکاناتی همچون کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم پیشگیری از تصادف و سیستم تشخیص عابر پیاده مجهز است.
نیسان روگ (ایکس تریل) 2018 در حال حاضر در بازار آمریکا موجود است. می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد