موضوعات داغ

قیمت نیسان قشقایی جدید در آمریکا؛ ارزان تر از سراتو سایپا در ایران

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان قشقایی در بازار آمریکا با نام نیسان روگ اسپرت عرضه می شود و حالا نیسان قیمت مدل 2018 این خودرو را اعلام کرده است ضمن اینکه چند آپشن جدید نیز به امکانات این خودرو افزوده شده است.
قیمت پایه این کراس اوور مجبوب و پر فروش ژاپنی در بازار ایالات متحده آمریکا از 22 هزار و 615 دلار در نسخه‌ی دیفرانسیل جلو آغاز شده و 23 هزار و 965 دلار در نسخه‌ی چهارچرخ محرک S ختم می شود. جالب است بدانید که با احتساب دلار 4300 تومانی قیمت مدل پایه‌ی این خودرو چیزی در حدود 98 میلیون تومان است که در بازار ایران با چنین پولی می توانید یک کیا سراتو آن هم از نسل قدیمی خریداری کنید.

نیسان روگ

نیسان روگ

نیسان روگ اسپرت در بازار آمریکا با یک موتور چهار سیلندر خطی به حجم 2 لیتر به فروش می رسد که توانایی تولید 141 اسب بخار قدرت را دارد و به گیربکس اتوماتیک CVT از سری X ترونیک متصل شده است.
برای سال 2018 نیسان اقدام به جاگزینی مدل SV پریمیوم این خودرو با مدل جدید SV تکنولوژی کرده است که این نسخه به امکاناتی همچون گرمکن صندلی های جلو، سیستم روشن کردن خودرو از راه دور با استفاده از ریموت، سیستم تهویه‌ی هوشمند، غربیلک فرمان چرمی گرمکن دار، چراغ های مه شکن و آینه های جانبی گرم کن دار مجهز است.

نیسان روگ

نیسان روگ

مدل SL پرلاتینیوم این خودرو نیز با مدل جدید SL پریمیوم جایگزین شده است که این مدل نیز به کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم ترمز اضطراری خودکار و سیستم تشخیص عابر پیاده مجهز است.
نیسان روگ اسپرت (قشقایی) مدل 2018 در حال حاظر در بازار آمریکا موجود است. می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.
جالب است بدانید که مدل دیگر نیسان روگ (ایکس تریل) در بازار آمریکا فوق العاده موفق ظاهر شده است و در زمره پر فروش ترین کراس اوورهای بازار آمریکا و سطح جهان قرار دارد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/23
اونا تو آمریکا زندگی میکنن چرا دلار رو به ریال تبدیل میکنید برا اونا یه دلار یه دلاره
1396/10/23
واقعا فاجعه ست . و خیلی هم خجالت آور در آمریکا مردم چی سوار میشن آن وقت ما چی با این پول سراتو قدیمی . سراتوی که کلی هم آپشن هاش حذف شده و کیفیت آن هم پایین اومده . با این تعرفه های جدید دیگه نمیشه هیچی خرید الا پرایدی که الان شده 28 میلیون.
برای مسولین متاسفم با همچین برنامه ریزی هاشون که مردم سوار ماشین های باکیفیت و ایمن نشن و خودشون و خانواده ها سوار شن و مردم رو با ماشین های بی کیفیت و غیر ایمن شن و به کشتنشون بدن.
1396/10/23
فقط میخام بگم خدا لعنت کنه هرکسی رو که داره این تعرفه های بالا رو روی واردات خودروها وضع میکنه،به اندازه کافی به خاطربی ارزش بودن پولمون گرون میخریم دیگه این تعرفه هاخیلی ظلمه،قطعاهرکسی که جونشوبه خاطرماشین بی کیفیت ازدست میده همین تولیدکننده هاوحامی هاشون همشون دستشون به خون اون بنده خداها آلودس ومسئول.
1396/10/24
خودتون گفتید تا سال 1400 با روحانی خودتون رفتید تو صف رای ایستادید و انگشتتونو نشونه ملت دادین رنگ بنفش و مد کردین مقصر خودتونید وگرنه منم پس فردا یه کاره ای تو این مملکت بشم تا اونجایی که بتونم میخورم چرا نخورم وایستم بقیه بخورن تهشم چیزی به من نرسه
1396/10/24
با عرض پوزش باید خدمت دوستان عرض کنم در متن نوشته با قیمت یک سراتوی سایپایی میشه تو آمریکا نیسان قشقایی جدید خرید که این کاملا اشتباهه چون باید نرخ درآمد متوسط رو هم حساب کنیم تو آمریکا حقوق یک کارمند بسته به سابقه و تخصص از 3500 دلار تا 10000 دلاره که ما متوسط حقوق رو 5000 دلار در نظر می گیریم یعنی تو آمریکا با 4.5 ماه حقوق میشه یه قشقایی خرید ( بدون در نظر گرفتن سایر هزینه ) و متوسط حقوق تو ایران 2 میلیون تومنه که میشه با حقوق 49 ماه میشه یه سراتوی سایپایی خرید ( بدون در نظر گرفتن سایر هزینه ) و با حقوق 4.5 ماه تو ایران شاید بشه یه پراید مدل 82 بخری فقط. متاسفانه مدیران موقع هزینه و قیمت گذاری ایران رو با کشورهای اروپایی مقایسه می کنن و موقع تعیین حقوق کارمندان با گینه پاپوا مقایسه میشه.
با عرض پوزش که وقتتان را گرفتم.
1396/10/24
جالبتر اینه که سراتو تو ایران مونتاژ میشه و باید هزینه های وارداتی و مالیات ها تعدیل بشه ولی با این قیمت وحشتناک که بادرآمد قشر میانی هیچ سازگاری نداره به این قشر بیچاره عرضه و فروخته میشه. خودرو سازی داخل قیمت عادلانه به مردم نمیده. اگه اونور آب و در کشورهای خارجی ماشین با این قیمت مناسب حقوق 4.5 ماه به مردمش می دن اونم با اون کیفیت بالا به خاطر صداقتی است که به مردمشون دارند و به فکر رفاه مردم هستند نه سود هنگفت.
1396/10/24
ادمین چاپ نکردی مطلبمو.متأسفانه
1396/10/24
متاسفانه درآمد ما در مملکت به ریال است و هزینه های ما دو برابر دلار