موضوعات داغ

بررسی آئودی TT پانصد اسب بخاری در اتوبان های آلمان + فیلم

عکس مطلب اول
شرکت تیونینگ ABT که دارای سابقه ی طولانی در تیونینگ محصولات فولکس واگن و آئودی است به تازگی محصول جدید خود را معرفی کرده است که یک آئودی TT RS-R است که قدرت خروجی آن تا 500 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.
این خودرو حالا با انجام این تغییرات از نظر قدرتی بسیار نزدیک به مدل R8 شده است.
آئودی TT RS-R در حالت عادی به یک موتور 5 سیلندر توربو با حجم 2.5 لیتر مجهز است که می تواند 400 اسب بخار قدرت تولید کند اما با تغییراتی که ABT روی این خودرو داده است قدرت آن به 500 اسب بخار و گشتاور آن نیز با 90 نیوتن متر افزاش به 570 نیوتن متر رسیده است.

آئودی TT

آئودی TT

قیمت این کوپه‌ی سریع و قدرتمند 124 هزار دلار است که در مقایسه با قیمت 66 هزار دلاری نسخه استاندارد TT RS-R بسیار بالاتر است. اما جالب است که شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 3.4 ثانیه است و از این نظر تنها یک دهم ثانیه از آئودی R8 V10 Spyder کند تر است.
اما به تازگی یکی از کاربرات یوتیوب ویدیویی را از این خودرو منتشر کرده است که قدرت بالا و سیرع بودن این آئودی TT تیونینگ شده را به خوبی نشان می دهد. در این ویدیو که در انتهای مطلب آن را برایتان آماده کرده ایم می توانید رانندگی با این خودرو را در اتوبان های آلمان مشاهده کنید که در ادامه دیدن آن را به شما توصیه می کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد