موضوعات داغ

15 خودروی دست دوم فوق العاده با قیمت کمتر از 70 میلیون تومان در بازار جهان – بخش اول

عکس مطلب اول
وقتی نوبت به انتخاب یک خودروی دست دوم ایده آل می رسد گزینه های زیادی پیش روی شماست. برای انتخاب بهترین خودرو باید بررسی کنید که چه خودرویی بیشتر از همه با سبک رانندگی، فعالیت های مورد علاقه شما، اولویت های ظاهری و بودجه شما سازگار است.
وقتی از یک مشاور ارشد فروش خودرو پرسیده شد که خریداران در یک خودروی دست دوم زیر 70 میلیون بیشتر خواهان چه چیزهایی هستند، این چنین جواب داد:
- مصرف سوخت پایین به همراه قدرت بیشتر در مواقعی که نیاز باشد
- یک خودروی اسپرتی با لذت رانندگی بالا و اندکی سرعت و شتاب بیشتر
- خودرویی که بتوان به راحتی در شهر با آن سفر کرد بدون نگرانی از بابت پیدا کردن ایستگاه سوخت گیری بعدی

در این مقاله فهرست 15 سدان و هاچبک دست دوم برتر با قیمت کمتر از 70 میلیون تومان را به شما معرفی می کنیم.

1 – فورد فیستا
فورد فیستا

فورد فیستا

ظاهر فورد فیستا بسیار جلب توجه می کند و همین موضوع آن را به یک گزینه جذاب تبدیل می کند. می توان نمونه دست دوم این خودرو را با یک موتور پرقدرت و کم مصرف، یک گیربکس اتوماتیک هوشمند و نشانه های ظاهری نمادین خریداری کرد. از میان گزینه های موجود می توان موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری را انتخاب کرد که در فیستا مدل S یافت می شود. این خودرو با بدنه های مختلف عرضه می شود و به همین دلیل می توانید نوع اتاق دلخواه خود را بدون افت عملکرد انتخاب کنید. ظاهر هیجان انگیز و رنگ های روشن باعث می شود این خودرو همیشه آماده ماجراجویی به نظر برسد.

2 – تویوتا یاریس
تویوتا یاریس

تویوتا یاریس

حدود 20 سال است که یاریس راحتی و امکانات را با قیمت ارزان به مشتریان عرضه کرده است. می توانید یک یاریس دست دوم خریداری کنید که مجهز به جدیدترین امکانات مربوط به سیستم سرگرمی تویوتا از جمله تنظیم سیستم سرگرمی Entune باشد که این خودرو را تبدیل به یک نیروگاه صوتی-تصویری می کند. موتور 1.5 لیتری یاریس LE مدل 2015 قدرت کافی برای حرکت این هاچبک 5 در را دارد و کم مصرف نیز هست.

3 – فیات 500
فیات 500

فیات 500

فیات 500 خودروی بسیار جذاب و گیرایی است و با موتورهای پرقدرت و امکانات لوکس اسپرت جلب توجه می کند. موتور 4 سیلندر 101 اسبی که در مدل های 2012 این خودرو یافت می شود قدرت کافی برای حرکت این خودرو در پیچ ها را دارد و با استفاده از گیربکس 5 دنده دستی آن می توانید در صورت نیاز به قدرت بیشتر از دنده معکوس استفاده کنید. اگر با دقت جستجو کنید می توانید یک فیات 500 آبارث با موتور پرقدرت توربوشارژ نیز خریداری کنید.

4 – داج آونجر
داج آونجر

داج آونجر

این خودرو یک ترکیب عالی از طراحی ظاهری و عملکرد خوب را خلق می کند که آن را از داج چارجر به ارث برده است. این سدان متوسط با رده های تجهیزاتی متنوعی ارائه شده است که می توانید آن را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. در رده های بالا می توانید یک آونجر SXT مدل 2014 خریداری کنید و از یک موتور پرقدرت V6 با حجم 3.6 لیتر و 283 اسب بخار قدرت به همراه یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک بهره مند شوید. در رده های تجهیزاتی دیگر مدل های 4 و 6 سیلندر با سقف قدرت 200 اسب بخار قابل انتخاب هستند. سیستم سرگرمی آونجر در هر گوشه خودرو یک بلندگو دارد که به صورت کاملا حرفه ای جوابگوی نیازهای صوتی شماست.

5 – میتسوبیشی میراژ
میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ

این خودرو مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و به همین دلیل همیشه آماده یک سفر جاده ای لذت بخش است. البته از آنجایی که موتور 1.2 لیتری آن اندکی کمتر از 80 اسب بخار قدرت تولید می کند برای سریع ترین تجربه رانندگی ممکن باید مدل 5 دنده دستی آن را انتخاب کنید. این خودرو فضای سر و پای بسیار خوبی دارد که باعث راحتی سرنشینان در سفرهای طولانی یا گشت و گذار در شهر می شود. میراژ ES مدل 2015 به لطف صندلی های عقب تاشونده و فضای بار فراوانی که دارد یک هاچبک بسیار کاربردی است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/19
لطفا با روح و روان مردم بازی نکنید
1396/11/20
تو بازار خودمون هم میشه با ۷۰ تومن مزدا ۳ سری اول رو خرید که بسیار کم کارکرد و در حد باشه.
میشه همین یاریس رو خرید.
میشه مگان اتومات خرید.
الانترا و سراتو هم هستن.
هیوندایی آی ۲۰
و...
فک نکنم تو بازار دسته دو اروپا و آمریکا این قیمتها باشه.