موضوعات داغ

فروش ویژه تویوتا پریوس به مدت محدود + جدول

عکس مطلب اول
ایرتویا، به عنوان نمایندگی رسمی عرضه و خدمات پس از فروش تویوتا و لکسوس در بازار کشور، از شرایط فروش ویژه تویوتا پریوس هیبریدی به مدت محدود خبر داد که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
در شرایط فروش ایرتویا آمده است که خودروی هیبریدی "تویوتا پریوس" در مدل‌های 2017 و در سه تیپ مختلف به مشتریان عرضه خواهد شد که اول از همه شامل تیپ C شده و در شرایط فروش نقدی ایرتویا، با تخفیف 4 میلیون تومانی و به قیمت اصلی 199 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
برای خرید تیپ 2 از خودروی تویوتا پریوس، شما نیاز به پرداخت 202 میلیون تومان خواهید داشت که باز هم شامل تخفیف 4 میلیون تومانی می‌شود، هرچند این تخفیف به تیپ 3 هم می‌رسد و مشتریان می‌توانند از این تخفیف ویژه در پرداخت هزینه 208 میلیون تومانی خود استفاده کنند تا هزینه کمتری از حسابشان کسر شود.
علاوه بر شرایط فروش نقدی، ایرتویا شرایط فروش اقساطی هم در نظر گرفته است که با پیش پرداخت متنوع و همچنین بازپرداخت 10 ماهه و 24 ماهه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که برای اطلاع از جزییات این طرح می‌توانید به جدول زیر توجه کنید.

شرایط فروش تویوتا پریوس

شرایط فروش تویوتا پریوس

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/16
نخرید تعرفه هیبریدی ها قراره کم بشه حسن اقا خودش دستور داده نخرید
1396/11/17
تو این مملکت من که یادم نمیاد چیزی ارزون شده باشه ، اگرم شده باشه قبلش مثلا 100 درصد افزایش میخوره بعدش 10 درصد کم میشه ملت هم از خوشحالی نمیدونن چیکار کنن