موضوعات داغ

حضور متفاوت خودروهای جیلی در بازار ایران

عکس مطلب اول
نیمه اول سال 97 مدل های جدید جیلی به بازار ایران عرضه می شود
رادین پیمان فر: با هدف گذاری بر روی خدمات پس از فروش خودروهای جیلی، اهداف فروش را نیز محقق می کنیم

مدیرعامل شرکت آرین خودرو پارس گفت: با عرضه خودروهای جیلی به بازار ایران، دیدگاه مشتریان را نسبت به خودروهای چینی تغییر خواهیم داد.
دکتر رادین پیمان فر با توجه به همکاری این شرکت با شرکت جیلی، اظهار داشت : بر اساس قراردادی که شرکت آرین خودرو پارس به عنوان یکی از شرکت‌ های زیرمجموعه هلدینگ ناصح با شرکت جیلی چین امضاء نموده، از سال آینده شاهد ورود خودروهای جیلی به بازار ایران خواهیم بود.
با عرضه خودروهای جیلی به بازار ایران شاهد خودروهایی فراتر از آنچه که تولیدکنندگان چینی در ایران وارد نموده‌اند، خواهیم بود.


پیمان فر افزود: قرارداد همکاری شرکت آرین خودرو پارس و شرکت جیلی پس از 2 ماه مذاکره و بررسی به امضاء طرفین رسید در این قرارداد شرکت آرین خودرو پارس به جای تاکید بر فروش، تلاش عمده ای بر روی خدمات پس از فروش مناسب و کسب رضایتمندی مشتریان خودروهای جیلی در بازار ایران دارد تا از این طریق اهداف فروش را نیز محقق نماید.

***

نیمه اول سال 97 مدل های جدید جیلی به بازار ایران عرضه می شود


وی با اشاره به روند اجرای قرارداد همکاری با شرکت جیلی، تاکید کرد: در حال حاضر مشکلی در اجرای این قرارداد همکاری وجود ندارد و تنها به جهت وجود برخی مراحل قانونی، پیش بینی می شود ظرف 3 ماهه دوم سال 97 محصولات جدید جیلی را به بازار ایران عرضه نماییم.
وی موفقیت های شرکت های زیر مجموعه گروه را در انتخاب شرکت جیلی برای همکاری با شرکت آرین خودرو پارس را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: رضایتمندی بالای مشتریان شرکت های زیر مجموعه هلدینگ از جریان فروش و خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی موجب گردید که شرکت جیلی پس از بررسی هایی که در این زمینه داشت، شرکت آرین خودرو پارس را برای همکاری انتخاب نماید.
وی در ادامه شرکت جیلی را بزرگ‌ ترین تولید کننده خودرو در کشور چین اعلام کرد و اظهار داشت: هم اکنون این شرکت رتبه یک فروش خودرو در چین را به خود اختصاص داده است به طوری که این شرکت در سال گذشته با تولید بیش از 1.2 میلیون دستگاه خودرو، رتبه اول تولید را در کشور چین در اختیار داشته است.


وی همچنین ارتقاء تکنولوژی جیلی را در امضاء این همکاری بسیار مهم دانست و گفت: خرید سهام ولوو و مالکیت بر آن شرکت، جهش بزرگی را در تکنولوژی تولید و کیفیت محصولات جیلی بوجود آورده است.
وی افزود: در شرایطی که سایر خودروسازان چین در حال تلاش برای دستیابی به دانش فنی تکنولوژی های جدید هستند، جیلی خرید تکنولوژی های جدید برای توسعه و ارتقای تولیدات خود را هدف گذاری نموده است و همین امر موجب رشد کمی و کیفی بسیار سریع جیلی ظرف مدت کوتاهی شده است.
مدیرعامل شرکت آرین خودرو پارس در ادامه در خصوص مدل محصولات در نظر گرفته شده جیلی برای عرضه به بازار ایران صحبتی به میان نیاورد و افزود : اینکه چه مدل از محصولات جیلی به بازار ایران عرضه می شوند نیازمند گذر زمان و طی مراحل قانونی همکاری است، اما قطعا اواخر امسال یا اوایل سال آینده مدل خودروهای جیلی که برای بازار ایران در نظر گرفته شده اعلام می شود.
پیمان فر تصریح کرد : با امضاء همکاری دو شرکت، بی شک اتفاقات خوبی در حال شکل گیری است و هم شرکت جیلی و هم شرکت آرین خودرو پارس می توانند تعامل و همکاری خوبی را داشته باشند و قطعا در آینده همکاری این دو شرکت گسترش خواهد یافت.
وی همچنین به نقش نظام تعرفه ای بر جریان واردات و قیمت محصولات پرداخت و گفت: مشکلی که امروز اغلب واردکنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند افزایش تعرفه است؛ مسلما این جریان موجب می شود که قیمت تمام شده خودروها افزایش یابد اما گریزی از وضعیت موجود نیست. هر چند در صورتی که تعرفه ها کاهش یابد قیمت های این محصولات در داخل بسیار رقابتی تر خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/18
جیلی عالیه مخصوصاً جیلی امگراند جی تی.. اگه قیمتش فضایی نباشه
1396/11/19
چه فایده وقتی با دوبرابر قیمت تحویل مردم میدن اونم هرکسی نمی تونه این ماشینارو بخره ......فقط برا یه عده خاص وارد میشه.....
1396/11/19
چه عالی...