موضوعات داغ

فراخوان تویوتا برای پریوس، RX و NX

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی تویوتا در جدیدترین اطلاعیه خود، برای حدود 49 هزار خودروی تویوتا پریوس، لکسوس RX و همچنین لکسوس NX فراخوان بازبینی صادر کرده است.
در اطلاعایه جدید تویوتا آمده است که فراخوان بازبینی برای 49 هزار اتومبیل این شرکت، عموما برای سیستم ایمنی و ایربگ آنان خواهد بود که ممکن است یک مدار باز در سیستم شکل گرفته و باعث اختلال در عملکرد آن شود. در صورت چنین اتفاقی، چراغ هشدار دهنده کیسه هوا روشن می‌شود، اما ممکن است که ایربگ‌های اتومبیل هنگام وقوع حادثه باز نشده و صدماتی جدی به راننده و سرنشینان اتومبیل وارد شود.
کمپانی خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که در این فراخوان بزرگ، مدل‌های 2016 از تویوتا پریوس و لکسوس RX وجود دارد، اما محدوده فراخوان برای لکسوس NX گسترده‌تر شده و شامل مدل‌های 2015 و 2016 از این اتومبیل خواهد شد.
مالکین وسایل نقلیه مورد نظر می‌توانند از اواخر ماه مارس سال جاری، وسایل نقلیه خود را به نمایندگی‌های مجاز تویوتا و لکسوس منتقل کنند تا ایربگ‌های ایمنی آنان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم، بروزرسانی‌های لازم انجام شود، هرچند به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی تویوتا از طریق ایمیل و یا شماره تلفن، با مالکین خودروهای مذکور در تماس باشد و تاریخ حضور آنان در نمایندگی را اعلام کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/21
خب تو ایران چجوری میخواد اطلاع رسانی شه بدون نمایندگیه رسمی