موضوعات داغ

مرسدس G کلاسی که از 6 تن یخ ساخته شده را ببینید! + فیلم

عکس مطلب اول
هتل های یخی بسیار عجیب هستند. وقتی زمستان به پایان می رسد آب می شوند و از بین می روند. اما هیچکس سعی نکرده است فلسفه ساخت هتل های یخی را در مورد خودروها پیاده کند. البته افرادی بوده اند که برای ساختن خودروهای به اصطلاح زیست-فروپاش تلاش کرده اند ولی هرگز خودرویی که با فرارسیدن فصل بهار آب شود ساخته نشده است!
اکنون این طلسم شکسته شده است! در فیلم زیر یک SUV را می بینید که با یخ های منطقه سیبری ساخته شده و برای ساخت آن از 6 تن یخ استفاده شده است! بنابراین با احتساب شاسی به کار رفته در زیر این خودرو، وزن این خودروی یخی سه برابر سنگین تر از نمونه اصلی آن است. این خودرو حتی می تواند حرکت کند.
ساختار اصلی این خودرو اینطور که از ظاهر آن مشخص است، برگرفته از خودروی روسی UAZ 459 است. در گذشته شوروی و دیگر نیروهای مسلح پیمان ورشو از این خودرو استفاده می کردند. بنابراین می توانید آن را یک مرسدس G کلاس کاربردی و بسیار قابل اطمینان برای اتحاد جماهیر شوروی فرض کنید.
سازنده آن بعد از اینکه بدنه قدیمی و پوسیده آن را جدا کرد، با استفاده از لوله های مربعی شکل یک چارچوب کلی برای آن ساخت و سپس با استفاده از اره مخصوص برش یخ برای ساختن بدنه یخی آن دست به کار شد.

مرسدس G کلاس یخی

مرسدس G کلاس یخی

خودروهای زیادی هستند که به مرسدس G کلاس شباهت دارند ولی در ساخت این خودروی یخی از هیچ یک از آنها الهام گرفته نشده است. در واقع به نظر می رسد گلگیرهای بزرگ و حجیم این تندیس یخی معرف گلگیرهای بزرگ G63 AMG باشند.
این خودروی یخ زده در طول روز ظاهر خوشایندی دارد اما هنگام شب وقتی که نور چراغ های LED کل بدنه شفاف آن را روشن می کنند فوق العاده به نظر می رسد. این خودرو شبیه موجودات شب تاب اعماق اقیانوس است که در تلاش برای جلب توجه جنس مخالف هستند!

چراغ های LED مرسدس یخی

چراغ های LED مرسدس یخی

بسیاری از تبهکاران روسی با SUV های آلمانی هشت سیلندر خود در خیابان ها گشت می زنند. اما سازنده این خودرو را ستایش می کنیم زیرا خودروی او منحصر به فرد است. بعد از اینکه در بهار سال بعد این خودرو آب شد، او می تواند با برش یخ های بیشتر باز هم یک اثر دیگر خلق کند. شاید اینبار یک G63 6x6 یا یک پورشه کاین بسازد!


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد