موضوعات داغ

پژو 508 جدید به زودی معرفی می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
وقتی درب‌های نمایشگاه ژنو باز شود، نسخه جدید 508 از سوی شرکت خودروسازی "پژو" با چهره کاملا جدید و تجهیزات به مراتب بیشتر از مدل‌های فعلی معرفی خواهد شد که می‌تواند نسل جدید پژو 508 را جذاب‌تر کند، هرچند تاکنون تصویری از این خودرو منتشر نشده است.
اطلاعات زیادی در این خصوص منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که شرکت خودروسازی پژو علاوه بر نسخه استاندارد اتومبیل، یک نسخه پلاگین هیبریدی و همچنین یک نسخه استیشن آماده عرضه به مشتریان خود کند، زیرا در این چند سال اخیر بازار خودروهای کراس اوور به شدت داغ شده است و شرکت خودروسازی پژو برای حفظ موقعیت برند خود و همچنین تقویت آن در بازار، به فکر طراحی و ساخت مدل‌های جدید از آن است تا اقشار مختلف را جذب محصولات خود کند.

پژو Instinct کانسپت

پژو Instinct کانسپت


همانطور که احتمالا می‌دانید، پژو 508 در سال 2011 میلادی رونمایی شد و به عنوان یک جایگزین برای هر دو اتومبیل کوچک‌تر 407 و بزرگ‌تر 607، کار خود را در بازارهای جهانی آغاز کرد. این اتومبیل همانند سیتروئن C5 بر روی پلتفرم PF3 رشد پیدا کرده است، اما حالا انتظار می‌رود که نسل جدید اتومبیل برمبنای پلتفرم EMP2 رشد پیدا کند، دقیقا همان پلتفرمی که یک پایه محکم برای رشد محصولات اوپل، دی اس، سیتروئن، پژو و یا حتی تویوتا بوده است.
از میان وسایل نقلیه مختلفی که از پلتفرم جهانی EMP2 استفاده می‌کنند، می‌توان به خودروی پژو 308 هاچ بک، 3008 و شاسی بلند 5008، سیتروئن C5 ایرکراس، دی اس 7 کراس‌بک جدید، اوپل گرندلند X و یا حتی برخی از محصولات شرکت تویوتا و... اشاره داشت، اما حالا انتظار می‌رود که برای طراحی و توسعه نسل جدید پژو 508 مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد