موضوعات داغ

تغییرات نسخه فیس لیفت مرسدس C کلاس 2019

عکس مطلب اول
نسل فعلی مرسدس C کلاس برای اولین بار در سال 2015 تولید شد. از آن زمان مدت زیادی نگذشته است ولی این پلتفرم قرار است یک به روز رسانی در اواسط چرخه حیات خود را تجربه کند که همزمان با معرفی رسمی C کلاس 2019 است. این خودرو چند هفته بعد در نمایشگاه ژنو 2018 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت ولی مرسدس کمی زودتر قبل از رونمایی در نمایشگاه از آن پرده برداشته است و به همین دلیل می توانیم با تغییرات آن آشنا شویم.
اکنون جلو پنجره لوزی شکل AMG با یک نوار افقی به صورت استاندارد در C کلاس وجود دارد و چراغ های LED دو طرف آن نیز جزو امکانات استاندارد هستند. نمای جلو اندکی دستکاری شده و در ورودی های هوای جانبی پره های افقی به چشم می خورند و طراحی نمای عقب نیز اندکی تغییر کرده و یک دیفیوزر در پایین قسمت عقب نصب شده است. طراحی چراغ های عقب نیز مانند چراغ های جلو اندکی تغییر کرده و طرح LED آن اصلاح شده است. رینگ های 17 اینچی 5 پره دوقلو اکنون جزو امکانات استاندارد هستند و مرسدس دو انتخاب رنگ جدید که نقره ای متالیک و سبز متالیک زمردی هستند را به خریداران ارائه می دهد.

کابین مرسدس C کلاس جدید

کابین مرسدس C کلاس جدید

تغییرات داخل کابین زیاد محسوس نیستند مگر اینکه صفحه نمایش 12.3 اینچی را سفارش دهید. در غربیلک فرمان جدید دکمه های لمسی برای کنترل صفحه پشت آمپر و سیستم سرگرمی تعبیه شده است تا راننده مجبور نباشد فرمان را رها کند. اکنون قابلیت انتخاب صفحه نمایش 10.25 اینچی برای سیستم سرگرمی وجود دارد که صفحه نمایش استاندارد آن 7 اینچی است.

نمای عقب مرسدس C کلاس جدید

نمای عقب مرسدس C کلاس جدید

مهم ترین به روز رسانی در داخل کابین شامل امکانات هوشمند برای بهبود رانندگی است که از E کلاس به این خودرو منتقل شده است. به لطف رادار و سیستم دوربین ارتقا یافته دید C کلاس بیشتر و وسیع تر شده است. به این ترتیب C کلاس در شرایط معینی قابلیت رانندگی نیمه خودران را ارائه می دهد.
این خودرو همچنان از موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ نیرو می گیرد که قدرت آن با اندکی دستکاری به 255 اسب بخار رسیده است. قدرت این موتور از طریق گیربکس 9 دنده اتوماتیک آشنای مرسدس به چرخ ها منتقل می شود.
قیمت مدل های مختلف C کلاس جدید مدتی بعد از رونمایی آن اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/30
بنز جدیدا گند زده به طراحی ها