موضوعات داغ

حمایت سامی خدیرا از برنامه استعداد یابی پورشه

عکس مطلب اول
برنامه Turbo For Talents یکی از برنامه های شرکت پورشه برای حمایت از بازیکنان جوان با استعداد در ورزش های بسکتبال، تنیس، فوتبال و هاکی است.
پورشه با باشگاه های فوتبال RB Leipzig، Stuttgarter Kickers و SG Sonnenhof Großaspach همکاری دارد. بازیکنان جوان و با استعداد هاکی از تیم Bietigheim Steelers نیز از همکاری پورشه سود می برند.
با این حال پورشه برای هیچ یک از این ورزش ها به اندازه بسکتبال ارزش قائل نیست. پورشه همراه با 12 باشگاه شریک و 55 آموزشگاه شریک، آکادمی بسکتبال Ludwigsburg Porsche را تاسیس کرد که حدود 2500 بازیکن با استعداد را با دقت بررسی می کند تا بازیکن شایسته را از میان آنها انتخاب کند.
سامی خدیرا، بازیکن حرفه ای فوتبال آلمان با حضور در رقابت های مختلف به ترویج این برنامه کمک می کند و در مصاحبه ها نیز رهنمودها و تجربیاتی را ذکر می کند که در صفحه رسمی این برنامه در اینترنت قرار داده می شوند.

خدیرا و مچکه

خدیرا و مچکه


خدیرا در جمع ورزشکاران جوان با استعداد

خدیرا در جمع ورزشکاران جوان با استعداد

آقای لوتز مچکه معاون امور مالی و فناوری اطلاعات در پورشه درباره خدیرا گفت:
« تعهد خدیرا در کارش نشان می دهد که پشتیبانی از جوانان در ورزش و از لحاظ اجتماعی، به همان اندازه که برای او اهمیت دارد برای پورشه نیز مهم است. »
این بازیکن آلمانی با اینکه سالیانه 4 میلیون یورو درآمد دارد ولی جزو آن دسته از فوتبالیست ها نیست که خودروهای خود را در معرض نمایش عموم قرار می دهند.
او یک آئودی Q7 3.0 TDI دارد که شرکت آئودی این خودرو را هنگامی که برای Real Madrid بازی می کرد به عنوانی بخشی از قرارداد با باشگاه فوتبال اسپانیا به او اعطا کرد. 11 بازیکن دیگر این تیم نیز آئودی Q7 را انتخاب کردند.
در سال 2014 کریستیانو رونالدو یک آئودی S8 را انتخاب کرد که سریعترین خودروی موجود برای این تیم است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد