موضوعات داغ

بزرگ ترین بیلبورد تبلیغاتی فورد، رکورد جهانی را شکست!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی فورد با طراحی و نصب بزرگ‌ترین بیلبورد تبلیغاتی جهان در شهر مادرید اسپانیا، توانست رکورد گینس را با اختلاف بسیار زیاد جابجا کند، هرچند در این زمینه رکورد قبلی هم در دستان کمپانی خودروسازی فورد بوده است.
به طور دقیق‌تر، کمپانی خودروسازی فورد یک بیلبورد تبلیغاتی بسیار بزرگ به مساحت 5265 متر مربع و به وزن تقریبی 2000 کیلوگرم برای تبلیغ فورد اکواسپرت جدید آماده کرده و بر روی یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های شهر مادرید، واقع در کشور اسپانیا نصب کرده است که در نوع خود شگفت انگیز بوده و باعث شده است تا کارشناسان گینس به عنوان یک رکورد جدید از آن یاد کنند.

بزرگ ترین بیلبورد تبلیغاتی جهان

بزرگ ترین بیلبورد تبلیغاتی جهان


رکورد قبلی در رابطه با همین موضوع، باز هم در اختیار کمپانی خودروسازی فورد خواهد بود و مربوط به ساخت یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ به مساحت 241 متر مربع می‌شود که در کشور عربستان سعودی مورد استفاده قرار گرفته است، اما حالا با یک اختلاف زیاد، این رکورد به عدد 5265 متر مربع یا معادل 20 زمین تنیس ارتقا پیدا کرده است تا دیگر دست نیافتی باشد!.
طبق ادعای منابع خبری، این بیلبورد تبلیغاتی تا اواخر ماه فوریه در مرکز شهر مادرید خواهد بود و پس از آن، به مرکز خدماتی Apascovi اهدا خواهد شد که می‌توانند از مواد بکار رفته در آن به صورت بازیافتی برای افراد معلول استفاده کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد