موضوعات داغ

تحول استراتژی برای اشکودا؛ معرفی اکتاویا سری اسپرت RS برای رقابت با آئودی و ب ام و

عکس مطلب اول
نسل سوم اشکودا اکتاویا فقط یک فولکس گلف با لباس جدید نیست و یک گزینه عالی برای تبدیل شدن به یک خودرو اسپرت است و به همین دلیل اشکودا تصمیم گرفته است پکیج Challenge Plus را در نمایشگاه ژنو 2018 برای این خودرو معرفی کند.
این پکیج که برای بهبود نمای ظاهری اشکودا اکتاویا RS 245 طراحی شده است، شامل مجموعه ای از ارکان منحصر به فرد در طراحی داخلی و خارجی این خودرو است. اشکودا به جزئیات این موضوع اشاره نکرده و هیچ عکسی از این خودروی تازه وارد نیز منتشر نکرده است.
چیزی که در حال حاضر می دانیم این است که قویترین مدل این خودروی پرفروش مجهز به موتور TSI دو لیتری با قدرت 245 اسب بخار و یک دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی است.

اشکودا اکتاویا RS

اشکودیا اکتاویا RS


نمای عقب اشکودیا اکتاویا RS

نمای عقب اشکودیا اکتاویا RS

اساسا یک قفل دیفرانسیل عرضی در محور جلو برای غلبه بر مشکلات مربوط به چسبندگی در خودروهای دیفرانسیل جلو طراحی شده است. در این سیستم ها یک واحد چند صفحه ای وظیفه قفل کردن دیفرانسیل را به عهده دارد و در حادترین شرایط امکان انتقال گشتاور به یکی از چرخ ها وجود دارد. توزیع گشتاور نیز در این سیستم انجام می شود.
بازدیدکنندگان از نمایشگاه ژنو صفحه پشت آمپر کاملا دیجیتال که در مدل کاروک معرفی شد را در مدل های اکتاویا، سوپرب و کودیاک مشاهده خواهند کرد. آئودی این صفحه پشت آمپر را کابین مجازی می نامد. این سیستم دیجیتال از یک صفحه نمایش 12.3 اینچی قابل تنظیم بهره می برد که ابعاد تصویر آن 1440x540 است و می تواند تقریبا تمام اطلاعات مورد نیاز شما را نمایش دهد.
نسخه فیس لیفت اشکودا فابیا همراه با طیف موتورهای اصلاح شده نیز در نمایشگاه ژنو به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد