موضوعات داغ

بازگشت به گذشته؛ طراحی کابین چوبی برای میتسوبیشی لنسر اسپرت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
استودیو ویلنر (Vilner) که کار خود را از سال 1996 میلادی در زمینه طراحی اتومبیل و ایجاد تغییرات ظاهری در داخل کابین و خارج آنان آغاز کرده است، حالا در رابطه با جدیدترین پروژه خود صحبت می‌کند که مربوط به ایجاد یکسری تغییرات اساسی در داخل کابین میتسوبیشی لنسر و یا حتی ایجاد یکسری تغییرات اندک در ظاهر اتومبیل می‌شود.

میتسوبیشی لنسر با تقویت منحصربه فرد ویلنر

میتسوبیشی لنسر با تقویت منحصربه فرد ویلنر


گفتنی است که پروژه‌های این استودیو طراحی و به نوعی شرکت تیونینگ، تنها بر روی محصولات یک شرکت خودروسازی محدود نشده است و پیش از این شاهد پورشه 930 تارگا با یک طراحی منحصربه فرد و یا حتی خودروی شاسی بلند تویوتا لندکروزر بودیم که در داخل کابین آن از صندلی‌های "بی.ام.و سری 5" استفاده شده بود. حال این استودیو طراحی و تیونینگ، شعاع کاری خود را به میتسوبیشی لنسر رسانده و یک پروژه خارق العاده از آن تحت عنوان "رونین" بوجود آورده است که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

میتسوبیشی لنسر با تقویت منحصربه فرد ویلنر

میتسوبیشی لنسر با تقویت منحصربه فرد ویلنر


شاید میتسوبیشی لنسر متعلق به سال 2011 میلادی یک اتومبیل خاص و استثنایی نباشد، اما در نسخه ویژه "ویلنر" با تغییرات حیرت انگیز داخلی، تبدیل به خاص‌ترین اتومبیل موجود در جهان خواهد شد که در داخل کابین آن به طور گسترده، از قطعات تزئینی چوبی استفاده شده است و علاوه بر این، روکش‌های چرمی داخل کابین به رنگ چوب انتخاب شده تا هماهنگی کافی با تم اصلی داشته باشد و یا باتوجه به نام گذاری اتومبیل، در انتهای کابین آن یک شمشیر واقعی قرار گرفته است. سقف اتومبیل هم با الگوبرداری از گل‌های مختلف و یک مار سمی در مرکز توجهات، تماشایی و جذاب نقاشی شده است که برای دیدن آن می‌توانید به تصاویر مربوطه توجه کنید.

میتسوبیشی لنسر با تقویت منحصربه فرد ویلنر

میتسوبیشی لنسر با تقویت منحصربه فرد ویلنر


بدون تغییرات در زیر کاپوت اتومبیل، از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر استفاده شده است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند 241 اسب بخار قدرت و همچنین نزدیک به 353 نیوتن متر گشتاور داشته باشد که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ‌ها منتقل می‌شود، اما پیشرانه محرک اتومبیل در این نسخه ویژه میتسوبیشی لنسر با ویژگی‌های چشم نواز طراحی، آخرین چیزی خواهد بود که شاید به فکر آن باشید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/11
بدترین قسمت طراحی این ماشین نشان دهنده های پشت فرمان با رنگ بسیار ضایع آبی هستش که اگه نور زرد مایل به نارنجی مثل پژو ۴۰۵ های جدید میبود بسیار زیباتر و هماهنگتر میشد و محیطی گرم با رنگی سرد خیلی تو ذوق میزنه...
1396/12/12
یواش یواش داره میتسوبیشی به اصالتش که ساخت کشتیه برمیگرده