موضوعات داغ

شکار نسخه پلاگین هایبرید فولکس تیگوان بدون پوشش استتار در حال آزمایش در سوئد

عکس مطلب اول
کشور سوئد به خاطر زمستانی که دارد یک مکان عالی است برای اینکه خودروسازان نسخه های اولیه خودروهای خود را در هوای سرد آن آزمایش کنند. جدیدترین خودرویی که در جاده های سوئد مشاهده شده است مدل پلاگین هایبرید فولکس واگن تیگوان است.
بر خلاف اکثر نسخه های آزمایش اولیه، تیگوانی که در این عکس ها می بینید کاملا بدون استتار است و با توجه به آرم های PHEV که روی بدنه آن به چشم می خورد شکی وجود ندارد که این خودرو نسخه پلاگین هایبرید تیگوان است. مدل تولید سری تیگوان در مقایسه با مدل مفهومی تیگوان GTE طراحی ملایم تری دارد. ارتفاع پایینتر نمای جلو حسی شبیه گلف GTE را القا می کند و سازگاری مناسبی با طراحی کلی خودرو دارد.
براساس پیشرانه مدل مفهومی، پیش بینی می شود نسخه پلاگین هایبرید تیگوان از موتور 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر بهره مند شود. احتمالا یک موتور الکتریکی با قدرت 54 اسب بخار در محور جلو و یک موتور الکتریکی دیگر با قدرت 114 اسب بخار در محور عقب آن نصب خواهد شد.

نسخه هایبرید فولکس تیگوان

نسخه هایبرید فولکس تیگوان

احتمالا این موتورها مجموعا 220 اسب بخار قدرت تولید می کنند و تیگوان را در زمان حدود 6.5 ثانیه به 60 مایل در ساعت می رسانند. در حالت تمام برقی، برد این خودرو با یک باتری با ظرفیت 12.4 کیلووات ساعت حدود 32 کیلومتر خواهد بود.
هنوز مشخص نیست که آیا این مدل تیگوان وارد بازار امریکا می شود یا نه. برای جزئیات بیشتر باید منتظر رونمایی رسمی این خودرو باشیم. این احتمال وجود دارد که تیگوان PHEV در نمایشگاه ژنو معرفی شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/20
اگر مثل اوتلندر قیمتش تو بازار به مدل پایه نزدیک باشه (تعرفه کمتر یا هر دلیل دیگه ای) به نظر من تو این بازار ارزش خرید واقعی نسبت به قیمت پیدا میکنه