موضوعات داغ

پاگانی در حال توسعه هایپرکار تمام الکتریکی!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی پاگانی در حال توسعه یک قهرمان جدید نیست، اما شگفتی بزرگ این خودروساز ایتالیایی می‌تواند طراحی و ساخت یک هایپرکار تمام الکتریکی باشد که قرار است تا سال 2025 میلادی به مقصد برسد، موضوعی که حتی از سوی "هوراچیو پاگانی" در مصاحبه تلویزیونی اخیر وی تایید شده است.
باتوجه به این شرایط، طرفداران پاگانی قبل از اینکه فرصت دیدن یک هایپرکار تمام الکتریکی را داشته باشند، با یک خودروی جدید با پیشرانه درون سوز ملاقات خواهند کرد که قرار است یک جایگزین شایسه برای "پاگانی هوایرا" باشد.

پاگانی هوایرا

پاگانی هوایرا


طبق اطلاعات بدست آمده، جانشین پاگانی هوایرا از یک موتور جدید توربو دوقلو استفاده خواهد کرد که همانند نسخه‌های قبلی، توسط مرسدس AMG ساخته شده است. طبق گفته "هوراچیو پاگانی"، ساخته جدید این شرکت استانداردهای لازم را خواهد داشت تا منجر به صدور گواهینامه کالیفرنیا برای تردد این محصول باشد. مهم‌تر از همه، بنیانگذار کمپانی خودروسازی پاگانی تایید کرده است که خودروی جایگزین پاگانی هوایرا، تنها با جعبه دنده دستی به مشتریان عرضه خواهد شد تا حس واقعی اتومبیل‌های سوپراسپرت را به راننده منتقل کند.
البته تصمیم به ارائه جانشین پاگانی هوایرا به همراه یک جعبه دنده دستی، به خاطر تقاضای بسیار زیاد مشتریان پاگانی بوده است که همچون کمپانی خودروسازی پورشه در ارائه یک جعبه دنده دستی، هوراچیو پاگانی را متقاعد کرده است تا محصول جدید خود را به همراه یک جعبه دنده دستی ارائه کند.
در مورد پاگانی تمام الکتریکی، هوراچیو اضافه می‌کند که بیش از 20 نفر مهندس حرفه‌ای بر روی این پروژه کار می‌کنند. بدون آشکار کردن جزییات بیشتر، هوراچیو پاگانی معتقد است که پروژه جدید آنان با ظرفیت‌های بالا ارائه خواهد شد، اما برای رسیدن به نتیجه نهایی باید تا سال 2025 میلادی صبر کرد و پیشرفت‌های آنان را زیر نظر داشت تا شاهد اولین هایپرکار پاگانی با سیستم محرک تمام الکتریکی باشیم.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/16
دمشون گرم حداقل مثل اون بوگاتی نیست که با اون ۱۶ سیلندرش نصف بنزین دنیا رو قورت بده