موضوعات داغ

راننده تیم DS با کسب رتبه سوم قهرمانی مسابقه فرمولا E مکزیک را به پایان رساند

عکس مطلب اول
تیم DS Virgin همچنان پیشرفت خوبی در پایتخت مکزیک از خود نشان می دهد.
Bird رتبه سوم قهرمانی را حفظ می کند. Alex Lynn یکی دیگر از راننده های مسابقه ای این تیم در برابر هیاهو و غوغای جمعیت تماشاچی، با امتیاز قهرمانی مسابقه E-Prix مکزیک را به پایان رساند.
این راننده انگلیسی در بخش اول فصل های تمرینات پیشرفت خوبی از خود نشان داد و با وجود اینکه یکبار تصادف کرد توانست جایگاه دوم را از آن خود کند. راننده هم تیمی او Sam Bird به خاطر ایجاد مشکل در سیستم تعلیق خودرو به رتبه نهم دست یافت.

رانندگان تیم DS

رانندگان تیم DS

هر دو راننده تیم DS به خاطر اینکه از قبل در گیربکس خودروهایشان تغییر ایجاد کرده بودند جریمه شدند و جایگاه تعیین خط آنها تا 10 رتبه پایین رفت و رتبه تعیین خط آنها به ترتیب دهم و نوزدهم شد.

Bird زودتر از بقیه رانندگان وارد پیت استاپ شد و پس از تغییری که در خودرویش ایجاد شد توانست جایگاه خود را تا چند رتبه ارتقا دهد. متاسفانه بعد از آن با Prost تصادف کرد و رتبه او در رده بندی سقوط کرد و سپس همچنان با نهایت قدرت به نبرد خود ادامه داد.
در این حین، Lynn همچنان پیشرفت پیوسته خود را در کل مسابقه حفظ کرد و با رانندگانی که اطرافش بودند رقابت سنگینی داشت. Lynn بعد از خروج از یک پیت استاپ مفید با رتبه نهم به پیست بازگشت و همچنان سرسختانه به رقابت ادامه داد. Lynn که استراتژی متفاوتی در مقایسه با Bird به کار گرفته بود توانست در پایان مسابقه پیشروی بیشتری داشته باشد و به همین دلیل با کسب امتیاز قهرمانی مسابقه را به پایان رساند.
Lynn گفت:
« امروز واقعا روز مفیدی بود. تیم DS ثابت کرد که ما در دو دوره تمرینات آزاد سریع عمل کردیم و سپس به دوره رقابت Superpole دست یافتیم و رتبه دوم را کسب کردیم. متاسفانه به خاطر جریمه تعیین خط با جایگاه دهم مسابقه را آغاز کردیم ولی با وجود رقابت آشفته ای که وجود داشت موفق شدیم جایگاه خود را حفظ کنیم. ما امروز عملکرد مثبتی از خود نشان دادیم و اطمینان داریم که تا رقابت Punta Del Este پیشروی خواهیم کرد. »

خودروی مسابقه ای تیم DS

خودروی مسابقه ای تیم DS

Bird گفت:
« ما روز سختی در دفتر داشتیم و می دانستیم که به خاطر جریمه تعیین خط، رقابت سختی در پیش داریم اما در دو دوره تمرینات پیشرفت خوبی از خود نشان دادیم. هنگامی که وارد مسابقه شدیم می دانستیم که باید از استراتژی متفاوتی استفاده کنیم. متاسفانه این روش خیلی موثر واقع نشد ولی خوشبختانه هنوز رتبه سوم خود را حفظ کرده ام. امیدوارم که دوباره بتوانم در رقابت Punta Del Este شرکت کنم. »
Alex Tai رئیس تیم DS گفت:
« ما در حالی که می دانستیم شرایط سختی در پیش داریم تعطیلی پایان این هفته را آغاز کردیم و از همان ابتدا ثابت کردیم که پیشروی لازم برای رقابت در رتبه های بالا را داشتیم. در تمام دوره های قبل از مسابقه عملکرد قوی از خود نشان دادیم و Alex به رتبه دوم دست یافت و Sam جزو 10 رتبه برتر شد. با اینکه به پایان بردن مسابقه تنها با یک جایگاه برتر مایوس کننده است تیم ما در این رقابت شدید عملکرد بسیار رقابتی از خود نشان داد. امیداوارم پتانسیل واقعی خود را چند هفته بعد در رقابت Punta Del Este نشان دهیم. »
ژاویر مستلان مدیر عملکرد DS گفت:
« عملکرد تیم DS در این رقابت تنها با کسب یک امتیاز مایوس کننده ارزیابی می می شود. با توجه به اینکه هر دو خودرو با 10 جایگاه پایینتر مسابقه را شروع کردند شانس رسیدن به رتبه های بالا پایین بود. با این حال همچنان خوشبین هستیم زیرا جایگاه سوم قهرمانی را حفظ کردیم و به سه رتبه برتر نزدیک هستیم. اکنون تمرکز تیم ما درباره مسابقه دو هفته بعد است و امیدوارم در این مسابقه نیز عملکردمان رقابتی باشد. »

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد