موضوعات داغ

باشگاه هواداران مدیران خودرو هفت ساله شد + عکس

عکس مطلب اول
پنجشنبه گذشته بود که در باشگاه انقلاب تهران، تعداد قابل توجهی از اعضای باشگاه هواداران مدیران خودرو جشن هفت سالگی این باشگاه را جشن گرفتند. باشگاه مشتریان مدیران خودرو یکی از قدیمی ترین کلوپ های هواداری شرکت های خودرویی ایران است و مشتریانی از برند ام وی ام و چری در این باشگاه حضور دارند.
بابک صدرایی، مدیر بازاریابی چری از لزوم داشتن مشتری وفادار برای موفقیت یک شرکت گفت و ادامه داد که اعضای این باشگاه با گفتن نقطه نظرات خود در بهبود شرایط شرکت مدیران خودرو کمک کرده اند. او همچنین از برنامه ریزی برای این اعضا در سراسر کشور گفت و سال نو را پیشاپیش به این اعضا تبریک گفت.
در این مراسم، اعضای باشگاه هواداران مدیران خودرو به همراه خانواده خود در قسمت بولینگ حضور داشتند و با یکدیگر به معاشرت و تفریح پرداختند که البته باعث قوت روابط بین اعضای این باشگاه شد.
در زیر می توانید عکس هایی از این جشن و حضور اعضای هواداران مدیران خودرو را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/13
تعداد 50 نفر واقعاً اینقدر براتون قابل توجهه ؟؟؟؟
1396/12/13
یه خودروی چینی ۱۰سال ساخت که تو بازار موجود باشه نام ببرید؟
حالا در چه وضعیتیه بماند!
خوب وبد بودنشونو کاری ندارم اگه ماشین به قیمت واقعی وارد میشد و مردم حق انتخاب داشتن خود بازار مشخص میکرد حرفم سر اینه چینیا تو کمتر از ده سال کجا رسیدن بدون اینهمه داستان تعرفه و ممنوعیتی که تو ایران هست و البته شاید یکی از عوامل پیشرفتشون همین کشور خودمون باشه!
1396/12/13
خیلی روز خوبی بود جای همتون خالی رفتیم حسابی کیف کردیم