موضوعات داغ

تویوتا آوریس به ایران نیامده فیس لیفت شد!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در حالی که این روزها همه منتشر هستند تا تویوتا از مدل جدید سوپرا رونمایی کند، این خودروساز ژاپنی در نمایشگاه خودروی ژنو از نسل جدید تویوتا آوریس رونمایی کرد تا فعلا این خودروی هاچ بک در صدر اخبار مربوط به تویوتا قرار داشته باشد.
این خودروی هاچ بک که رقیب ژاپنی فولکس واگن گلف است در نس سوم خود تغییرات ظاهری را تجربه کرده است که آن را متمایز از مدل قبلی می کنند.
طول کلی تویوتا آوریس جدید 40 میلی متر افزایش پیدا کرده است که این مساله سبب افزایش فاصله محوری این خودرو نیز شده است ضمن اینکه ارتفاع خودرو نیز 25 میلیمتر کاهش پیدا کرده است که این مورد نمای ظاهری آوریس جدید را اسپرت تر و خشن تر از قبل می کند.

تویوتا آوریس

تویوتا آوریس

در زیر پوسته ی این خودرو از پلتفرم جدید تویوتا با نام TNGA استفاده شده است که این پلتفرم با تویوتا C-HR و پریوس یکسان است. از اصلی ترین مشخصه های این پلتفرم جدید کاهش نقطه ثقل خودرو است که تاثیر مثبتی روی پایداری خواهد گذاشت. همچنین تویوتا در این خودرو از سیستم تعلیق مستقل در عقب استفاده کرده است که این مورد نیز چسبندگی خودرو در پیچ ها را افزایش خواهد داد.

تویوتا آوریس

تویوتا آوریس

تویوتا آوریس نسل جدید با سه نوع موتور مختلف قابل خریدارای خواهد بود. اولین موتور 1.2 لیتری توربو است که با موتور مورد استفاده در تویوتا C-HR یکی است و می تواند 114 اسب بخار قدرت تولید کند. موتور بعدی نیز با پریوس یکسان بوده و 1.8 لیتری هیبریدی با قدرت 122 اسب بخار است. اما یک موتور هیبریدی جدید و قوی تر نیز برای این خودرو قابل سفارش است که 2 لیتر حجم دارد و می تواند 188 اسب بخار قدرت تولید کند. این نسخه برای کسانی است که به دنبال یک خودروی سریع و اسپرت باشند چون به گفته ی تویوتا برای افزایش لذت رانندگی در مدل 2 لیتری هیبریدی پدال های تعویض دنده پشت فرمان نیز نصب شده است.
در ادامه می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/18
تویوتا باشه اونم هیبریدای محشرش با این قیافه فوق العاده چی میشه خدا کنه بیارن ایران ،تویوتا تو چه میکنی با صنعت خودرو 😍🤦🏽‍♂️
1396/12/18
این ماشین واقعا فوق العادس، تو نمایشگاه خودرو تهران دیدمش خیلی جذاب بود کاش بیاد تو ایران :(
1396/12/19
زنده باد تویوتا چه قدر زیباست ژاپنی خوش استیل