موضوعات داغ

ام 8 گرن کوپه، اعجوبه سبز رنگ بی ام و در نمایشگاه ژنو + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
این هفته در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، شرکت خودروسازی BMW از رقیب مرسدس بنز و خودروی AMG GT چهار درب رونمایی کرد. خودروی کانسپت "M8 گرن کوپه" با ظاهری ترسانک و هیجان انگیز که می تواند در بازارهای جهانی کار را برای رقیب خود سخت کند، هرچند مرسدس با پیشرانه قوی تر پا به میدان خواهد گذاشت. سری 8 بی ام و معمولاً تلفیقی از روح اسپرت و لوکس بودن را ارایه داده و حال نسل جدید این خودرو با چهره ای کاملاً جدی معرفی شده است.

بی ام و M8 گرن کوپه

بی ام و M8 گرن کوپه


با توجه به ظاهر اتومبیل که می توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید، پروژه جدید BMW با ظاهر سنتی رشد پیدا کرده است که در این خصوص می توان به چراغ های پیشانی LED، جلوپنجره معروف کلیوی شکل ، طراحی آشنا برای ورودی های بزرگ هوا و... اشاره داشت که همانند سایر محصولات BMW رشد پیدا کرده است، اما در عوض کاملا جذاب و آیرودینامیکی ساخته شده است که می تواند نیروی کمتر و عملکرد ضعیف تر خود نسبت به خودروی مرسدس AMG GT چهار درب را جبران کند.

بی ام و M8 گرن کوپه

بی ام و M8 گرن کوپه


در بخش فنی اتومبیل، شرکت سازنده از موتور هشت سیلندر 600 اسب بخاری با حجم سیلندر 4.4 لیتری استفاده کرده است که در حداکثر کارایی خود گشتاور 750 نیوتن متری تولید کرده و می تواند شتاب 3.4 ثانیه و سقف سرعت 305 کیلومتر بر ساعت داشته باشد که در کنار ظاهر جذاب اتومبیل، می تواند برای مشتریان این خودرو هیجان انگیز باشد، اما اگر جزو کسانی هستید که عملکرد اتومبیل و قدرت بیشتر آن نسبت به رقبا در اولویت قرار دارد، پس باید به سراغ پروژه مرسدس بنز و خودری AMG GT چهار درب بروید.

بی ام و M8 گرن کوپه

بی ام و M8 گرن کوپه


در نقطه مقابل M8 گرن کوپه، شرکت خودروسازی مرسدس بنز با خودروی AMG GT چهار درب قرار گرفته است که در زیر کاپوت آن یک موتور 639 اسب بخاری با گشتاور 900 نیوتن متری به خدمت گرفته و می تواند با ارسال این نیرو به سمت چرخ های محرک خود، حداقل شتاب 3.2 ثانیه و همچنین سقف سرعت 315 کیلومتر بر ساعت باشد که نسبت به رقیب هم وطن خود بسیار بهتر و سریع تر خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/18
BMW هم مانند لکسوس به توسعه فن آوری رنگ های کریستالی چند بُعدی روی آورده و نتیجش را روی این خودرو میبینیم
1396/12/18
اوههههههههههه مای گاد . دیزاینش یکم شبه فورد شده.
1396/12/19
هنوز مشخصات فنی بی ام و اعلام نشده!!! بعد میگید سرعت بیشتر میخواید برید بنز بگیرید. اصلا چهره بی ام و به صد تا amg gt میارزه
1396/12/19
طراحی رینگاش به کل خودروسازی خاور میانه میارزه