موضوعات داغ

جنسیس G70 با گیربکس دستی در راه است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی کیا در حال تبدیل کردن "استینگر" به یک برند اسپرت است، اما این خودرو یک مشکل بزرگ دارد و آن فقدان یک جعبه دنده دستی خواهد بود که برای این خودروی اسپرت کیا تحریم شده است، مشکلی که شرکت خودروسازی هیوندای در حال برطرف کردن آن بوده و برای نسخه "جنسیس G70" که از یک پلتفرم مشترک با خودروی کیا استینگر سود می‌برد، یک گیربکس دستی آماده کرد هاست که تنها بر روی ضعیف‌ترین پیشرانه خودرو ارائه می‌شود.
باتوجه به وبسایت موسسه EPA که جزییات مربوط به مصرف سوخت خودروهای مختلف را منتشر می‌کند، پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر جنسیس G70 با قدرت 254 اسب بخاری مورد آزمایش قرار گرفته است که با استفاده از یک جعبه دنده دستی برای انتقال نیروی موتور، حداقل مصرف سوخت 13 لیتری برای مسیرهای شهری، مصرف سوخت 8.4 لیتری برای مسیرهای خارج از شهر و همچنین مصرف سوخت 10.6 لیتری برای کارکرد ترکیبی اتومبیل بدست آمده است. هرچند این جعبه دنده تنها برای پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر خواهد بود و پیشرانه شش سیلندر 3.3 لیتری جنسیس G70 با همان جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.

مصرف سوخت مدل های مختلف جنسیس G70

مصرف سوخت مدل های مختلف جنسیس G70


اگر هم به دنبال کمترین مصرف سوخت بر روی جنسیس G70 هستید، همین پیشرانه 2 لیتری با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به مشتریان عرضه خواهد شد که برای کارکرد شهری خود مصرف سوخت 10.6 لیتری، برای کارکرد خارج از شهر خود مصرف سوخت 7.8 لیتری و به صورت ترکیبی، مصرف سوخت حدودا 9.2 لیتری بدست خواهد آمد.
حالا که صحبت از مصرف سوخت جنسیس G70 شد، بد نیست بدانید که نسخه 365 اسب بخاری اتومبیل با موتور 3.3 لیتری شش سیلندر که به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده است، برای کارکرد 100 کیلومتر خود در محیط های شهری نیاز به مصرف 13 لیتری سوخت خواهد داشت و این میزان برای کارکرد خارج از شهر اتومبیل، به چیزی حدود 9.4 لیتر خواهد رسید.

جنسیس G70

جنسیس G70


طبق ادعای منابع خبری، جنسیس G70 با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر و همچنین یک جعبه دنده دستی، تنها با سیستم انتقال قدرت "محور عقب محرک" عرضه خواهد شد که در کنار ترمزهای دیسکی برمبو، دیفرانسیل لغزش محدود عقب و همچنین رینگ‌های اسپرت 19 اینچی، برای مشتریان آمریکایی و علاقه مندان به خودروهای اسپرت محور عقب محرک یک خبر خوشحال کننده خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/20
با عرض سلام و تشکر از برنامه خوبتون لطفا فیلم بررسی هیوندای توسان 2017 تهیه فرمایید