موضوعات داغ

مرسدس AMG GT چهار در با پیشرانه هایبرید و شتاب کمتر از 3.0 ثانیه در راه است

عکس مطلب اول
با اینکه گل سرسبد محصولات AMG یعنی AMG GT چهار در با موتور V8 با قدرت 639 اسب بخار می تواند در عرض 3.2 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسد، نسخه پلاگین هایبرید این خودرو که قرار است در سال 2020 معرفی شود حتی از این مدل هم سریعتر است.
طبق گفته رئیس دایملر نسخه پلاگین هایبرید این خودرو با آرم EQ Power پلاس در راه است. رئیس AMG نیز به مدل مفهومی AMG GT که در سال 2017 در ژنو رونمایی شد اشاره کرد و گفت که نسخه پلاگین هایبرید AMG GT چهار در همان خودرو است.
این مدل مفهومی مجهز به یک موتور V8 توئین توربو با حجم 4.0 لیتر همراه با یک موتور الکتریکی بود که مجموعا 816 اسب بخار قدرت داشت که دستیابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت در مدت زمان کمتر از 3.0 ثانیه با این خودرو امکان پذیر بود.

مرسدس AMG GT چهار در پلاگین هایبرید

مرسدس AMG GT چهار در پلاگین هایبرید


مرسدس AMG GT چهار در پلاگین هایبرید

مرسدس AMG GT چهار در پلاگین هایبرید

وزن این خودرو به راحتی به بالای 2 تن خواهد رسید و در خط مستقیم پورشه پانامرا e-Hybrid را با اختلاف پشت سر خواهد گذاشت.
در این خودروی مفهومی یک موتور الکتریکی که قدرت آن مستقیما به چرخ های عقب منتقل می شود از سیستم 4 چرخ محرک متغیر AMG 4Matic پلاس پشتیبانی می کند و قابلیت توزیع گشتاور در تمام چرخ ها وجود دارد.
باتری این خودرو مانند خودروهای فرمول 1 در حال حرکت شارژ می شود و کاملا قابل ارتقا است. برد این خودرو در حالت تمام الکتریکی حداقل 50 کیلومتر خواهد بود. رئیس AMG گفت:
« اینکه ما داریم پیشرانه های خود را الکتریکی می کنیم راز بزرگی نیست. این کار فضای زیادی برای تفکرات و ایده های جدید در اختیار شما قرار می دهد. »

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد