موضوعات داغ

پورشه و جالب‌ترین سیستم‌های خنک کاری با هوا

عکس مطلب اول
انبار پورشه دارای گنجینه‌های متعددی است که تاکنون به بررسی برخی از آنان پرداخته‌ایم. پیش از این به بررسی 5 خودروی پورشه با بهترین صدای اگزوز پرداختیم و بعد از آن هم به معرفی 5 خودروی پورشه با بهترین آیرودینامیک پرداختیم تا اینکه آخرین بار 5 خودروی سبک وزن پورشه در طول تاریخ این شرکت مورد بررسی قرار گرفت. حال امروز هم می‌خواهیم با یکی دیگر از برترین‌های پورشه در خدمتتان باشیم، ولی این بار 5 خودروی پورشه با سیستم‌های خنک کاری جالب و منحصربه فرد که جزییات آن را می‌توانید در ویدیو انتهای مقاله شاهد باشید.
ویدیو جدید پورشه برای معرفی برترین‌های تاریخ خود، اتومبیل‌های استاندارد جاده‌ای و همچنین برخی از خودروهای شرکت کننده در مسابقات اتومبیلرانی را شامل می‌شود که دارای سیستم‌های خنک کاری جالب و منحصربه فرد هستند.
باتوجه به ویدیو، می‌توان اول از همه شاهد معرفی "پورشه 356 B" در مدل منحصربه فرد "2000 GS کاررا 2 کابریولت" بود و بعد از آن، خودروی پورشه 804 مربوط به مسابقات فرمول 1 معرفی می‌شود که سیستم خنک کاری آن به همراه یک فن بزرگ، بر روی موتور قرار گرفته است که می‌توانید در ویدیو شاهد آن باشید.
همینطور که به تماشای ویدیو ادامه دهید، به خودروی پورشه 911 توربو مربوط به سال 1995 میلادی خواهیم رسید که به نوعی آخرین محصول پورشه به شمار می‌آید که پیشرانه درون سوز آن با هوا خنک می‌شود، بعد از آن خودروی "پورشه 03/908 اسپایدر" دیده می‌شود که سیستم خنک کاری و پیشرانه محرک اتومبیل دقیقا پشت راننده قرار گرفته است. و اما در پایان به خودروی "پورشه 917 LH" خواهیم رسید که در سال 1971 میلادی با سرعت 386 کیلومتر بر ساعت به عنوان سریع‌ترین خودروی "لمانز" شناخته می‌شد، ولی موضوع مهم‌تری که باعث شده این خودرو در ویدیو قرار گیرد، سیستم خنک کاری خوابیده آن خواهد بود که دقیقا بر روی موتور قرار گرفته و هوای بالای اتومبیل را برای خنک کاری پیشرانه به داخل مکش می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد