موضوعات داغ

معرفی فولکس واگن آرتئون با پکیج جدید R-line، اسپرت تر و زیباتر

عکس مطلب اول
مدل مخصوص بازار امریکا از فولکس واگن آرتئون 2019 اخیرا در نمایشگاه شیکاگو به نمایش گذاشته شد اما فولکس واگن به مدل استاندارد بسنده نکرده است. این خودروساز آلمانی در نمایشگاه نیویورک 2018 آرتئون را با پکیج جدید R-Line به نمایش خواهد گذاشت که با تمام رده های تجهیزاتی آرتئون ارائه می شود.
در پکیج جدید R-Line موارد زیادی برای بهبود زیبایی خودرو وجود دارد مانند انتخاب رینگ های آلیاژی 19 یا 20 اینچی، سپر جلوی منحصر به فرد همراه با ورودی های هوای بزرگ در قسمت پایین سپر به رنگ سیاه براق، اسپویلر عقب به رنگ سیاه، نشان R-Line و ورودی های هوا به رنگ سیاه.
تغییرات ایجاد شده داخل کابین خودرو مواردی مانند اضافه شدن یک نشان R-Line به صفحه نمایش اطلاعات هنگام روشن کردن موتور، تودوزی با رنگ متضاد در غربیلک فرمان و دسته دنده، شیفترهای فرمان، تزئینات کابین با رنگ متالیک، پدال هایی از جنس فولاد ضد زنگ و نشان R-Line در قسمت رکاب زیر درها هستند. متاسفانه در پکیج R-Line هیچ موردی برای ارتقای سیستم تعلیق وجود ندارد.
آرتئون 2019 مخصوص بازار امریکا از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با قدرت 268 اسب بخار نیرو می گیرد که به یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک متصل می شود. آرتئون به صورت استاندارد با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه می شود و سیستم 4 چرخ محرک یک گزینه سفارشی است.

فولکس واگن آرتئون 2019

فولکس واگن آرتئون 2019


فولکس واگن آرتئون 2019

فولکس واگن آرتئون 2019

هنگامی که آرتئون در پاییز سال 2018 وارد بازار شود، فولکس واگن نسخه R-Line را ارائه می کند که گزینه ای بالاتر و لوکس تر از فولکس واگن پاسات محسوب می شود. در مورد قیمت این خودرو هنوز چیزی اعلام نشده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/3
الان اگه همینو چین (که نمیتونه) یا هیوندای میزد همه میگفتن پشتش اسکی Mercedes-Benz C-Class Cabriole جلوش هم اسکی تویوتا کمری هیبریده ولی واقعیت اینه که طراحی همه کمپانی های مطرح به یک سمت میره همه با هم پوست میدازن
1397/1/4
به محض خوندن کامنتت رفتم عکسای سی کلاس و کمری هیبرید رو گوگل کردم اصن زمین تا اسمون با این فرق دارن سی کلاس چراغش بیضیه این مستطیله بقیش هم اصن کاملا بی ربط هستن کمری هم که اصن مثله مقایسه اقریقایی با اروپایی اینقد که فرق دارن ولی شما برو عکسای این چن تا که میگم رو گوگل کن انگاری فقط ارم کمپانی رو جدا کرده ارم خودشو زده کارش از شباهت گذشته ... فورد فیوژن/ هیوندای النترا .....فورد اج /هیوندای سانتافه ....آئودی آر اس 5 / هیوندای سوناتا 2018 .... اوپل استرا 2013 /هیوندای آی بیست 2018 ...جنسیس جی هفتاد / مزدا سه نیو و ...و...و... واقعیت اینه که کمپانیای بزرگ خیلی وقته پوست انداختن و کمپانیایی مثه هیوندای اون پوستا رو جمع میکنن تنشون میکنن