موضوعات داغ

توسان 181 اسبی به بازار می آید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای قصد دارد تا مدل اسپرت توسان را با قدرت بیشتری راهی بازار کند. مدل قدرتمند توسان که با نام توسان اسپرت شناخته می شود قرار است با یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری به بازار بیاید که می تواند 181 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور را تولید کند که برای انتقال این قدرت نیز از یک گیربکس 6 دنده ی اتوماتیک بهره گیری شده است. خریداران این مدل همچنین این امکان را خواهند داشت تا خودروی خود را به صورت دیفرانسیل جلو و یا چهارچرخ محرک خریدارای کنند.
این موتور 2.4 لیتری جدید حتی در مقایسه با موتور توسان توربو که 1.6 لیتر حجم و 175 اسب بخار قدرت دارد نیز کمی قوی تر است. البته باید به این مورد نیز اشاره کنیم که توسان توربو دارای گشتاور بیشتری است و می تواند 264 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. همچنین توسان توربو به گیربکس 7 دنده از نوع دو کلاچه مجهز شده است.

هیوندای توسان

هیوندای توسان

توسان اسپرت در زمینه ی تجهیزات نیز در رده ی میانی مدل های توسان قرار می گیرد و به امکاناتی همچون صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، چراغ مه شکن، سیستم هشدار نقطه کور، رینگ های 19 اینچی، رادار بین خطوط، سیستم هشدار خودروهای پشت سری، تهویه خودکار دوگانه، چراغ های روشنایی در روز LED و سیستم ورود بدون کلید مجهز است.
قیمت این خودرو در بازار امریکا نیز 25 هزار و 150 دلار برای مدل تک دیفرانسیل و 26 هزار و 550 دلار برای مدل دو دیفرانسیل است و در حال حاضر امکان خریدارای آن در نمایندگی های هیوندای در امریکا وجود دارد.

هیوندای توسان

هیوندای توسان

هیوندای این خودرو را در مدل 2018 به فروش می رساند و اعلام کرده است که نسل بعدی توسان برای سال 2019 به بازار خواهد آمد و احتمالا نسل جدید این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی خواهد شد. احتمال می رود که نسل جدید توسان در بخش های چراغ، جلوپنجره، سپر و طراحی کابین به سانتافه ی جدید شباهت داشته باشد. مدل 2019 سانتافه انتظار می رود که از اواخر تابستان امسال در بازار امریکا عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد