موضوعات داغ

وقتی کیا برای استرالیایی ها شاخ و شانه می کشد + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هولدن به تازگی و با سر و صدای زیاد مدل 2018 کومودور VXR به عنوان یک خودروی سدان اسپرت روانه ی بازار کرده است و مدعی است که مدل جدید این خودرو مقایسه با نسل قبلی این خودرو که یک اتومبیل اسپرت هشت سیلندر دیفرانسیل عقب بود بسیار بهتر است و ارزش خرید بالاتری دارد. اما هولدن کومودور XVR با یک مشکل جدیو بزرگ روبرو است و آن کیا اسینگر GTاست.
همانطور که می دانید هولدن یکی از زیر مجموعه های جنرال موتورز است و مدل کومودرو VXR نیز در حقیقت نسخه ی استرالیایی بیوک رگال آمریکایی و اپل اینسیگنیای اروپایی محسوب می شود. برگ برنده ی هولدن در برابر کیا اما قیمت این خودرو است جایی که هولدن با قیمت 55 هزار دلاری قیمتی پایین تر از کیا استینگر با قیمت 59 هزار دلاری دارد.
اما قیمت بالاتر کیا به خاطر مجموعه ی فنی بهتر این خودرو است. هولدن کومودور VXR یک خودروی چهارچرخ محرک است که به پیشرانه ی V6 با حجم 3.6 لیتر مجهز است که 315 اسب بخار قدرت و 381 نیوتن متر گشتاور دارد. در سمت دیگر کیا استینگر به پیشرانه 3.3 لیتری V6 از نوع تویین توربو مجهز است که می تواند 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گرچه کیا استینگر GT یک خودروی محور عقب است اما در بخش توانایی های حرکتی در سطحی کاملا بهتر از هولدن قرار دارد.
عملکرد کیا استینگر چه در خط مستقیم و چه در سر پیچ ها بهتر از هولدن است البته هولدن نیز در عوض فضای جادارتری را به سرنشینان عقب خود عرضه می کند. در ادامه پیشنهاد می کنیم رقابت جذاب این خودرو را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد