موضوعات داغ

ساخت تویوتا کمری با نیم میلیون لگو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا در شهر ملبورن در استرالیا از یک مدل تویوتا کمری رونمایی کرده است که از قطعات لگو ساخته شده است و دارای ابعادی مشابه با خودروی واقعی تویوتا کمری است.
این خودرو توسط رایان مک نات که یک متخصص حرفه ای لگو است ساخته شده است که وی تنها متخصص حرفه ای لگو در همپشایر جنوبی و البته یکی از 14 متخصص حرفه ای لگو در سرتاسر جهان است.
ساخت این تویوتا کمری از لگو بیش از 900 ساعت زمان برده است که 8 هفته می شود. چنین زمانی بیش از 40 برابر زمانی است که طول می کشد تویوتا یک کمری واقعی را در خط تولید خود تولید کند.

تویوتا کمری لگو

تویوتا کمری لگو

این کمری مدل همچنین وزنی برابر با 2 تن دارد و تقریبا 400 کیلوگرم از تویوتا کمری واقعی سنگین تر است. این تویوتای لگو دارای جزییات جالبی است که از بین آنها می توان به چراغ های روشن، چرغ های راهنما و ترمز و نوشته ی هیبریدی در عقب خودرو اشاره کرد ضمن اینکه آرم تویوتا در وسط رینگ های آن نیز به چشم می خورند.
نیکلاس هوگیس مدیر طراحی تویوتا استرالیا در مورد این خودرو گفته است که وی از این که تویوتا این کمری جذاب و مفرح را برای اهالی ملبورن به نمایش گذاشته است بسیار خشنود است.

تویوتا کمری لگو

تویوتا کمری لگو

کسانی که به دیدن این لگوی بزرگ علاقه مند هستند می توانند از 21 تا 29 آپریل به موزه پلازای ملبورن مراجعه کنند.
اما باید بدانید که این تنها خودروی لگو نیست که با مقیاس 1:1 ساخته شده است. پیش از این نیز این کمپانی دانمارکی از لگوی فورد موستانگ و مکلارن 720S رونمایی کرده بود که با 280 هزار قطعه لگو و در ابعاد واقعی ساخته شده بودند.
لگو همچنین اواخر امسال در برنامه های Lego Speed Champions و Technic range از مدل های دیگری نظیر پورشه 911GT3 RS و بوگاتی شیرون نیز رونمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد