موضوعات داغ

نیسان و باز هم امکانات بیشتر برای قشقایی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان خودروی کراس اوور ایکس تریل را در بازار آمریکا با نام روگ و مدل قشقایی را نیز با نام روگ اسپرت به فروش می رساند. چند روز پیش بود که از عرضه ی سیستم رانندگی نیمه خودکار برای نیسان قشقایی در بازار اروپا خبر دادیم اما گویا تصمیم نیسان برای مجهز تر کردن این خودرو ها گسترده تر از این حرف ها است و حالا نیسان از برنامه ی خود برای این خودروها در بازار آمریکا نیز پرده برداشته است.
اگر به نیسان روگ اسپرت (قشقایی) مدل 2018 نگاه کنید متوجه خواهید شد که ظاهر این خودرو در مقایسه با مدل سال قبل بدون تغییر باقی مانده است. با این وجود بروزرسانی جدیدی که نیسان روی این خودرو انجام داده است شامل اضافه کردن سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار نقطه کور و سیستم هشدار خودروی پشت سر به صورت استاندارد می شود.
قیمت مدل 2018 نیسان روگ اسپرت هنوز مشخص نیست و به همین خاطر نمی توان فهمید که این تغییرات به چه میزان قیمت خودرو را افزایش داده است اما می توان انتظار افزایش قیمتی در حدود 400 تا 500 دلار را داشت. همچنین حالا با اضافه شدن این امکانات تیپ های این خودرو نیز تغییر خواهد کرد چون قبلا برای دریافت سیستم هشدار نقطه کور و سیستم هشدار خودروی پشت سری باید پکیج تکنولوژی را سفارش می دادید و برای دریافت سیستم ترمز اضطراری خودکار نیز لازم بود تا تیپ SL این خودرو خریدارای شود.
کسانی هم که به این آپشن ها علاقه ای نداشته باشند می توانند مدل روگ اسپرت پایه را که تک دیفرانسیل است به قیمت 21 هزار و 640 دلار و در تیپ S خریداری کنند که فاقد تمامی این آپشن ها است. گران قیمت ترین تیپ چهارچرخ محرک نیسان روگ اسپرت نیز 27 هزار و 640 دلار قیمت دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد