موضوعات داغ

معرفی نسل جدید آکورا RDX در نمایشگاه خودروی نیویورک

عکس مطلب اول
برادر لوکس هوندا CR-V یعنی آکورا RDX اکنون به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شده است. این خودرو نسبت به نسخه آزمایش اولیه که در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشته شد تغییرات ظاهری اندکی دارد و در مقایسه با CR-V از یک پلتفرم منحصر به فرد بهره می برد.
آکورا RDX یک کراس اوور لوکس کامپکت است که نماد آغاز یک عصر جدید برای آکورا است. نسل سوم RDX با موتور V6 خداحافظی می کند. زیر کاپوت این خودرو یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ و لیفت متغیر سوپاپ همراه با 4 سوپاپ به ازای هر سیلندر خواهید یافت. حداکثر قدرت و گشتاور این موتور به ترتیب 272 اسب بخار و 380 نیوتن متر است.
این موتور به یک گیربکس 10 دنده اتوماتیک متصل می شود که اولین گیربکس در نوع خود در این کلاس بوده و فاصله ضرایب دنده آن به هم نزدیک است و دامنه انتخاب ضرایب دنده در آن 62 درصد وسیع تر از گیربکس قبلی است. این گیربکس برای حداکثر استفاده از گشتاور دور پایین این موتور طراحی شده است و تعویض دنده های آن سریع و پیوسته است. برای تعویض دنده های این گیربکس شیفترهای پشت فرمان نیز نصب شده است.
آکورا RDX مجهز به جدیدترین نسخه سیستم 4 چرخ محرک SH-AWD با قابلیت توزیع متغیر گشتاور بین چرخ ها است. این سیستم می تواند تا 70 درصد از گشتاور را به چرخ های عقب و کل گشتاور را یا به چرخ عقب سمت راست یا چرخ عقب سمت چپ منتقل کند. لازم به ذکر است که این سیستم 4 چرخ محرک بر خلاف بهبود توانایی های رانندگی آفرودی، برای بهبود تجربه رانندگی در خیابان ساخته شده است.

نسل جدید آکورا RDX

نسل جدید آکورا RDX


نسل جدید آکورا RDX

نسل جدید آکورا RDX

برای مشتریانی که خواهان خودروی اسپرت تری هستند، تزئینات و ریزه کاری های منحصر به فرد در داخل و خارج RDX اضافه می شود. رینگ های آلیاژی خاکستری 20 اینچی، قطعات تزئینی به رنگ سیاه براق، کابین با ترکیب رنگ قرمز و سیاه، لوله اگزوزهای قطور، صفحه پشت آمپر منحصر به فرد و تزئینات آلومینیومی واقعی از موارد قابل ذکر هستند.

کابین آکورا RDX جدید

کابین آکورا RDX جدید


کابین آکورا RDX جدید

کابین آکورا RDX جدید

معاون ارشد شرکت هوندا در امریکا گفت:
« نسل جدید RDX جامع ترین طراحی دوباره در شرکت آکورا در طی بیش از یک دهه است. این خودرو یک تصویر کاملا نو از RDX است که با سرپرستی برند آکورا که متخصص ساخت خودروهای اسپرت با دقت بالا است انجام شده است. »

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/16
shahkare
1397/1/19
لامصب لوگوش... چانگان لوگوی آکورا رو برداشته برعکس کرده استفاده میکنه! :))))