موضوعات داغ

تولید نسخه کلاب اسپرت مرسدس AMG GT R توسط رئیس AMG تایید شد

عکس مطلب اول
در حال حاضر مرسدس AMG GT در 4 مدل مختلف به فروش می رسد که با مدل استاندارد GT Coupe شروع می شود و پس از مدل های S و C به مدل R ختم می شود. مسئله اینجاست که AMG مدلی را در نظر دارد که حتی از AMG GT R هم اندکی تهاجمی تر و اسپرت تر باشد.
توبیاس موئر، رئیس و مدیر عامل مرسدس AMG در گفتگو با نشریه Auto Express گفت:
« مرسدس AMG GT R از نظر قیمت و جایگاه بین پورشه 911 GT3 و GT3 RS قرار دارد. ما در حال بهبود جزئی GT R هستیم تا برای رانندگی در پیست اندکی بهتر باشد. این خودرو اندکی سبکتر خواهد شد اما بیشتر یک نسخه مخصوص پیست برای لذت رانندگی در پیست است. ما درباره یک خودروی رقابتی مانند GT3 یا GT4 صحبت نمی کنیم بلکه بیشتر یک نسخه کلاب اسپرت مد نظر ماست. »
شایعاتی وجود داشته است مبنی بر اینکه AMG قصد ارائه یک نسخه خیابانی از مدل مسابقه ای GT4 را دارد و شواهد تصویری از مدل آزمایشی GT R با آیرودینامیک تهاجمی تر نشان می دهد که در آفالترباخ اتفاقاتی در حال رخ دادن است. آیا این خودرو همان مدل کلاب اسپرت است؟
مدل GT R کلاب اسپرت که پیش بینی می شود زودتر از سال 2019 رسما معرفی نمی شود از قدرت بیشتری نسبت به GT R برخوردار خواهد شد. قدرت این خودرو حدود 600 اسب بخار تخمین زده می شود، البته اگر AMG برای تولید این میزان قدرت از این موتور توئین توربو دلیل قانع کننده ای داشته باشد. گزینه استفاده از قطعات سبک وزن مانند پورشه GT3 RS نیز روی میز است.

نسخه احتمالی از مرسدس AMG GT R کلاب اسپرت

نسخه احتمالی از مرسدس AMG GT R کلاب اسپرت


نسخه احتمالی از مرسدس AMG GT R کلاب اسپرت

نسخه احتمالی از مرسدس AMG GT R کلاب اسپرت


نسخه احتمالی از مرسدس AMG GT R کلاب اسپرت

نسخه احتمالی از مرسدس AMG GT R کلاب اسپرت

همچنان که منتظر تمام شدن مراحل توسعه پنجمین مدل از AMG GT هستیم باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که مهندسان مجنون AMG در آفالترباخ در حال تلاش برای احیای مدل Black Series هستند.
رئیس AMG در این باره گفت:
« روند توسعه مدل Black Series از AMG GT در حال پیشرفت است. مدتی طول می کشد ولی در حال حاضر روی این پروژه کار می کنیم. »
این مدل که پیش بینی می شود زودتر از سال 2020 وارد بازار نشود، ادامه راه نسخه های Black Series از مدل های SLS، C63، SL65، SLK55 و CLK63 را دنبال می کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد