موضوعات داغ

هاوال H9 مجوز واردات گرفت، بزرگ‌مرد چینی به زودی در سبد بهمن موتور

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطورکه در سال گذشته گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تهران اعلام کرده بود، هاوال قرارداد همکاری گسترده‌ای را با شرکت بهمن موتور امضا کرده و قرار است هاوال H2 اولین محصول این شرکت باشد که روی خط تولید بهمن موتور می‌رود و به زودی پیش فروش آن آغاز خواهد شد. اما در مورد محصول دوم هاوال در ایران حرف و حدیث‌هایی شنیده می‌شد که بالاخره هاوال H9 توانسته مجوز واردات را بگیرد و ثبت سفارش این خودرو باز شده است. هاوال H9 خودروی شاسی‌بلند بزرگی است که از نظر عملکرد آفرود خودروی بسیار معتبری است و شاسی و تعلیق آن برگرفته از خودروهای آفرود معروف دنیا است. هاوال H9 اختصاصاً برای آفرود ساخته شده و سعی شده در طراحی فنی آن از خودروهایی چون تویوتا لندکروز و یا تویوتا پرادو الهام گرفته شود.

هاوال H9

هاوال H9

هاوال H9 به یک پیشرانه 2 لیتری توربو مجهز شده که باعث می‌شود روند واردات و تعرفه‌ای آن کمی آسان‌تر باشد. البته هاوال H9 اصلاً خودروی ارزانی نیست و احتمالاً باید منتظر قیمتی در حدود 250 الی 300 میلیون تومانی برای این خودرو باشیم. ولی باید دید با روند افزایشی قیمت ارز و شرایط تعرفه‌ای واردات، این خودرو در نهایت با چه قیمتی وارد بازار می‌شود. هاوال H9 رقیب مستقیم سانگ یانگ رکستون G4 است که اخیراً توسط رامک خودرو وارد بازار شده و رقابت این دو در بازار دیدنی خواهد بود.

هاوال H9

هاوال H9

بعد از هاوال H9 به نظر می‌رسد که دیگر نوبت به هاوال H6 باشد که هنوز معلوم نیست همانند هاوال H2 روی خط تولید می‌رود یا به صورت کامل وارد خواهد شد. در هر صورت امیدواریم این برند با عرضه مناسب و با قیمت‌های منطقی بتواند جایگاه خود را بدست آورد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/16
این چینی ها هم دارن خطرناک میشن 300 میلیون ؟؟؟؟؟
نمیدونم چجوری کسی میتونه توسان یا حتی سانتافه کارکرده رو نادیده بگیره و به اینو بخره ؟
1397/1/16
اختصاصی برای آفرود ساخته شده بعد اونوخ موتورش ۲لیتری توربو؟!
1397/1/24
سانگ یانگ رکستون g4 هم همینطوره
1397/1/16
حیف پول که جایی این بدی
1397/1/17
واکنش مردم ایران نسبت به این قیمت:یالله جعفر پاشو بریم تو صف وایستیم