موضوعات داغ

کلید طلایی برای یک سوپر اسپرت ناب؛ نگاهی به سوئیچ جواهرنشان کونیگزگ رگرا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کونیگزگ رگرا یک ابرخودرو با قیمت حدود ۲ میلیون دلاری است و خودرویی بسیار خاص در عین حال فوق العاده قوی محسوب می شود. این خودرو مجهز به یک موتور هشت سیلندر از نوع تویین توربو است که ۵ لیتر حجم داشته و می‌توانند ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو تنها ۲.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۴۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. کونیگزگ همچنین تولید این خودرو را به ۸۰ دستگاه محدود کرده است که همگی آنها تابستان گذشته به فروش رفتند.
با وجود اینکه این خودرو هم اکنون دیگر اتومبیل جدیدی محسوب نمی‌شود اما می‌توان آن را در بسیاری از نمایشگاه های خودرویی در سرتاسر جهان مشاهده کرد که از بین آنها باید به نمایشگاه خودروی ژنو و نمایشگاه خودروی نیویورک اشاره کرد.

سوئیچ جواهری کونیگزگ

سوئیچ جواهری کونیگزگ

اما برای روشن کردن این ابرخودرو قطعاً نیاز به یک سوئیچ خاص نیز وجود دارد و این چیزی است که کمپانی تولید کننده در نمایشگاه خودروی نیویورک از آن رونمایی کرد.
همانطور که در تصاویر میبینید سوئیچ رگرا از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است و با الماس نیز تزیین شده است. تولید این سوئیچ توسط یک کمپانی فعال در حوزه جواهرات خودرویی انجام شده است و خریداران این امکان را دارند تا این سوئیچ را در رنگ های مختلف سفارش دهند.
در مورد قیمت این سوئیچ خاص چیزی اعلام نشده است اما حتماً قیمتی بسیار بالا دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد