موضوعات داغ

اولین دوره رقابت های مهارت های فروش شرکت مدیران خودرو برگزار شد

عکس مطلب اول
باید قبول کرد که خودروسازان چینی برای پیشرفت در این صنعت از هیچ تلاشی فروگزاری نمی کنند و در تمامی زمینه های مهندسی، تحلیل بازار، فروش و خدمات پس از فروش سخت مشغول کارند تا فاصله خود را از خودروسازان بزرگ جهان کاهش دهند.

در ایران نیز شرکت مدیران خودرو با هدف افزایش مهارت های ارائه خدمات فروش به مشتریان و همچنین توانمند‌سازی و نیروهای خود در شبکه نمایندگان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی منسجم و رقابت های فنی برای سنجش اثربخشی این دور های آموزشی اقدام کرد.

این رقابت ها که از سال گذشته آغاز شده بود در سه مرحله متفاوت برگزار شد تا از بین 300 شرکت کننده ابتدایی 20 نفر برتر منتخب و معرفی شدند.

نج نفر اول به ترتیب آقایان دانیال میررحیمی، امید فخار، حسن صالحی، حامد طلاجوران و محمد شمس بابلی هستند که توانستند با کسب بالاترین امتیاز ها راهی رقابت های بین المللی شرکت چری در چین شوند.

محمد غضنفری، مرجان کمالی زاده، محمد طلوعی، یاسمین ابراهیمی، الهه صالحی، لیلا عمران، وحید حسین پور، مهسا مشیری، بهمن رستمی، نگین نیما، محمد دلشاد، عالیه سادات هوشمند، مینا ابوالحسنی، سمیرا خسروی و الهه ربیعی هاشمی دیگر نفرات برتر بودند که به ترتیب رتبه های ششم تا بیستم را از آن خود کردند.
در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که برگزاری چنین رقابتی علاوه بر جنبه تلاش برای ارتقای مهارت های شغلی، زمینه لازم برای تحلیل نقاط قوت و ضعف شبکه فروش مدیران خودرو را نیز فراهم آورده است و تصمیم گیرندگان می توانند با تحلیل داده های موجود در این زمینه، بسیاری از مسائل قدیمی خود را ریشه یابی و حل و فصل نمایند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/22
مدیران خودرو هیچی بارش نیست. اصن جوابگو نیستش. پدر آدمو درمیارن. ۱ساختمونچند طبقه هم توی تهران برجی ایت میلیارد اجاره میدن. مشتی بی سواد گذاشتن اوجا. حالیشون نیست که بد بختی که کارش گیرکرده ازشهرستان اومده راراه بندازن کارشو. متاسفم واسه خودم که خرشدم و mvm خریدم. آتیش بگیره این کارخونه لعنتیش بهتره