موضوعات داغ

پاجرو اسپرت، شاسی بلند ناشناخته میتسوبیشی

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
میتسوبیشی مدل جدید پاجرو اسپرت را برای سال 2018 معرفی کرده است که دارای امکانات استاندارد بیشتری است و تیپ GLS نیز به تیپ های آن اضافه شده است. همچنین تجهیزات ایمنی فعال نیز در تمامی تیپ های این خودرو به صورت استاندارد در آمده اند.
از امکاناتی که در تمامی تیپ های این خودرو به صورت استاندارد موجود هستد باید به سیستم هشدار تصادف از جلو و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد. همچنین دو عدد پورت USB نیز برای سرنشینان عقبی در تیپ Exceed نظر گرفته شده است.
در کنار پورت های در نظر گرفته شده برای سرنشینان ردیف دوم میتسوبیشی همچنین خروجی برق 220 ولتی و 150 واتی را نیز در این خودرو نصب کرده است که همگی در کنار پورت های USB در کنسول مرکزی قرار دارند. همچنین پورت های 12 ولتی سرنشینان عقبی نیز در پشت کنسول مرکزی نصب شده اند. از دیگر اقدامات مثبت میتسوبیشی در این خودرو استفاده از پلاستیک نرم در کابین است که کیفیت خوبی دارد.

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

در بخش بیرونی مدل 2018 پاجرو اسپرت نیز باید به رینگ های 18 اینچی آلیاژی جدید این خودرو اشاره کنیم ضمن اینکه تیپ Exceed به یک بالچه عقب مجهز شده است.
تیپ GLS نیز که مدل 5 سرنشینه ی این خودرو است یک رنگ جدید مشکی را دریافت کرده است.

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

در خصوص بخش فنی میتسوبیشی پاجرو اسپرت نیز، سازنده ژاپنی در این خودرو از یک موتور 2.4 لیتری توربودیزل بهره برده است که می‌تواند 178 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و با استفاده از گیربکس هشت دنده اتوماتیک به هر چهارچرخ خودرو انتقال دهد.

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

برای بهبود قابلیت های آفرود نیز دنده ی کمکی و قفل دیفرانسیل مرکزی نیز در پاجرو اسپرت موجود هستند. تیپ های Exceed و GLS همچنین به قفل دیفرانسیل محور عقب تجهیز شده اند.
میتسوبیشی پاجرو اسپرت هم اکنون در نمایندگی های میتسوبیشی موجود است و قیمت آن در بازار استرالیا از 45 هزار و 500 دلار در تیپ GLX تا 53 هزار و 650 دلار در تیپ Exceed است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/24
سلام و تشکر
کاش شاسی بلندهای تعریفی با قیمت مناسب توی ایران ارائه میشدن