موضوعات داغ

بزرگ ترین گردهمایی اپتیماسواران در شهرخودرو برگزار شد

عکس مطلب اول
روز گذشته یکی از بزرگ ترین گردهمایی های خودرویی در مجموعه شهرخودرو واقع در کیلومتر 9 جاده مخصوص برگزار شد. در این گردهمایی که تحت عنوان گردهمایی بهترین ها در مجموعه بزرگ شهرخودرو شناخته شد، گروه اپتیما سواران با حضور پرشور و حداکثری خود بار دیگر نشان دادند که یکی از گروه های متحد خودرویی هستند. فضای مناسب در مجموعه شهرخودرو سبب شد تا تعداد قابل توجهی کیا اپتیما از نقاط مختلف کشور برای حضور در این گرئدهمایی رهسپار تهران شوند. بر همین اسا می توان گفت تعداد بیش از صد کیا اپتیما در این مراسم حضور داشتند. همچنین وجود اسپاتنسر در این مراسم یکی از نکات قابل توجه است که باعث می شود سایر شرکت ها و اسپانسرهای مالی برای حضور در گردهمایی و همایش های دیگر اقدام کنند. اسپانسر این گردهمایی متعلق به شرکت پیدو است که به تازگی به بازار معرفی شده است. پیدو اپلیکیشن سوخت رسان آنلاینی است که اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است.
همچنین حضور کلوپ استریت کینگ نیز سبب شده بود تا جذابیت های این گردهمایی دو چندان شود. علاوه بر این تعدادی موتور سنگین نیز جهت نمایش در این گردهمایی حضور داشتند. با وجود این که این گردهمایی بزرگ ترین گردهمایی اپتیما سواران در کشور بود، اما تنها دو نسل آخر از این خودرو در این مراسم حضور داشتند که اگر نسل های پیشین نیز وجود داشتند، جذابیت برگزاری آن چند برابر می شد.
کیا اپتیما یکی از سدان های سایز متوسط شهری است که فروش قابل توجهی را در بازار ایران تجربه کرده است. بر همین اسا می توان گفت که اپتیما موفق ترین محصول کیا در ایران است که از همان ابتدا تاکنون مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. آخرین نسل از این خودرو که حدودا بیش از یکسال از حضورش در بازار ایران می گذرد، یکی از جذاب ترین نسل های آن بوده که به دلکیل داشتن ظاهر زیبا و امکانات رفاهی فراوان، مورد استقبال قرار گرفت. کیا اپتیما JF دارای پیشرانه 4/2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که توانایی تولید نیرویی معادل 178 اسب بخار و حداکثر گشتاور 231 نیوتون متر را دارد. نیروی تولید شده توسط این موتور به کمک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. شتاب صفر تا صد در این سدان نیمه لوکس حدود 5/8 ثانیه است که باتوجه به ابعاد و وزن حدود 1630 کیلوگرمی آن قابل قبول به نظر می رسد.

گردهمایی کیا اپتیما

گردهمایی کیا اپتیما


گردهمایی کیا اپتیما

گردهمایی کیا اپتیما


گردهمایی کیا اپتیما

گردهمایی کیا اپتیما

اصلی‌ترین رقبای اپتیما در بازار جهانی، در بازار کشورمان هم حضور دارند؛ رقبای شاخصی که طرفداران خاص خود را دارند. تویوتا کمری، هیوندا سوناتا و هوندا آکورد سال‌ها قبل از اپتیما در بازار سدان‌های نیمه‌لوکس فعال هستند و اپتیما باید همانند گذشته، با آن‌ها به رقابت بپردازد. علاوه‌ بر رقبای یاد‌شده، در بازار کشورمان دو فرانسوی تازه‌وارد به‌ نام رنو تالیسمان و پژو 508 هم ظهور کرده اند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/25
واقعا دمشون گرم که تونستن اینهمه ماشینو جمع کنن و همچین برنامه پر هزینه ای رو برپا کنن
یکی از قوی ترین کلابای ایرانه
1397/6/5
سلام دوست من .خوشبحالتان ولی بنده افتخار حضر پیدا نکردم