موضوعات داغ

برنامه ریزی مرسدس برای معرفی لوکس ترین خودروی الکتریکی خود در حد کلاس S تا سال 2020

عکس مطلب اول
هنوز مدت زیادی از معرفی یک خودروی الکتریکی شبیه C کلاس نگذشته است که مرسدس ذهن ما را متوجه برنامه های مشابهی برای کلاس S می کند. این خودروی الکتریکی با آلایندگی صفر که قرار است در چند سال آینده معرفی شود بدون شک خودرویی در حد S کلاس ولی با نامی متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه مرسدس بنز مدتی پیش نام تجاری EQ S را به کار برده بود می توان نتیجه گرفت که اسم این خودرو هم اکنون مشخص است.
آقای میشل کلز، رئیس پروژه خودروهای بزرگ مرسدس در مصاحبه ای با نشریه AUTOCAR، گران قیمت ترین خودروی الکتریکی این شرکت را یک خودروی الکتریکی لوکس که گل سرسبد محصولات مرسدس است توصیف کرد. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که به لطف استفاده از پیشرانه های الکتریکی اورهنگ های جلو و عقب (فاصله مرکز چرخ های جلو و عقب تا انتهایی ترین قسمت های خودرو) این خودرو در مقایسه با مدل های احتراق داخلی S کلاس کوتاهتر خواهد بود.
هم اکنون یک مدل مفهومی برای EQ S ساخته شده است و آقای کلز تخمین می زند که این خودرو زودتر از سال 2020 یا دیرتر از سال 2022 به نسخه تولید سری تبدیل نمی شود. علاوه بر این دو خودروی الکتریکی دیگر یعنی هاچبک کوچک EQ A و کراس اوور EQ C نیز اعضای جدید خانواده خودروهای الکتریکی مرسدس هستند که برای تولید آنها برنامه ریزی شده است. قبلا پیش نمایشی از این دو خودرو با مدل های مفهومی ارائه شده است و اولین خودرو از بین آنها که رونمایی خواهد شد EQ C خواهد بود که قرار است در سال 2019 وارد بازار شود.
در یک اخبار مرتبط آقای کلز به این موضوع اشاره کرد که نسل سوم CLS برای نصب پیشرانه پلاگین هایبرید مورد اصلاحات فنی و مهندسی قرار گرفته است زیرا این خودرو از پلت فرم MRA استفاده می کند. با این حال در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه نسخه الکتریکی CLS جدید وجود ندارد اما اگر تقاضای کافی برای مدل الکتریکی این خودرو وجود داشته باشد ممکن است اوضاع تغییر کند و نظر مرسدس عوض شود.

مرسدس S کلاس 2018

مرسدس S کلاس 2018


مرسدس S کلاس 2018

مرسدس S کلاس 2018

در این حین مرسدس CLS در مدل 53 با پیشرانه هایبرید عرضه می شود که مجموعا 429 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور دارد. مدل های E53 کوپه و کانورتیبل و GT53 چهار در کوپه را نیز می توان با همین پیشرانه هایبرید و همین مقدار قدرت خریداری کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/27
اتفاقا وی نیز اعلام کرد "از آنجایی که بنز و هیوندای نمی تونن این استاندارد ها را پاس کنند" لذا قصد داریم تا سال 1400 دو مدل فیس لیفت دنا پلاس با نام تجاری دنا خیلی پلاس و دنا همه جا پلاس را با قیمت خون جد بزرگوارمان در پاچه ملت جاسازی کنیم. وی خاطر نشان کرد : این نام های تجاری به شکل :
+ DENA Kheyli و + DENA hame ja روی صندوق عقب این خودروها نصب می شود. همچنین قصد صادرات میلیون ها دستگاه از این خودرو ها را به کشور های همسایه و خاور دور و خاور نزدیک و خاور سر کوچمون و ملت های بدبخت تر از مردم خودمون داریم.