موضوعات داغ

حرکت نمایشی جذاب خودروی سوزوکی در دیوار مرگ + فیلم

عکس مطلب اول
دیوار مرگ یک حرکت جذاب نمایشی است که در آن موتورسیکلت ها و خودروهای کوچک داخل یک مسیر دایره ای چوبی حرکت می کنند. اصطکاک، نیروی گریز از مرکز و شجاعت راننده از عواملی هستند که این خودروها را سر جایشان داخل استوانه نگه می دارند. این حرکت نمایشی از مسابقات Board Track نشات می گیرد که در آن موتورسیکلت ها دور یک دایره یا مسیر بیضی شکل که از تخته های چوبی تشکیل شده بود حرکت می کردند. حرکت نمایشی دیوار مرگ حدود سال 1911 در پارک سرگرمی Coney Island در نیویورک پدیدار شد. از آن زمان به بعد این حرکت جذاب در سرتاسر جهان اجرا شد مانند کشور هند که در آن یک خودروی سوزوکی ماروتی با دو موتورسیکلت دیگر وارد این مسیر دایره ای می شوند. در مورد این حرکت نمایشی استفاده از واژه خطرناک کم لطفی است!
در این فیلم خودروی سوزوکی در حالی که سرعت می گیرد از دیوار بالا می رود و دو موتورسیکلت دیگر نیز با سرعت از این مسیر عبور می کنند. خودروی سوزوکی به آهستگی بالا می رود تا اینکه تقریبا به بالاترین نقطه دیوار می رسد و در این قسمت یک موتورسیکلت درست از زیر آن عبور می کند و دست خود را روی سقف آن می گذارد! این حرکت هم شگفت انگیز و هم رعب آور است! نکته جالب دیگر این است که در سمت شاگرد خودروی سوزوکی ماروتی برای مدتی در فیلم باز است!
موتورسواران در این فیلم هیچ کلاه کاسکتی ندارند و فقط شلوار جین و تی شرت پوشیده اند! بر اساس گفته های کسی که این فیلم را آپلود کرده است تماشای این حرکت نمایشی فقط نیم دلار هزینه در بر داشته است که واقعا ارزان است. به گفته او این صحنه نمایش از داربست های فلزی ناصاف ساخته شده است و قسمت دیوار آن از تخته های نیمه شکسته تشکیل شده است بنابراین هر بار که خودروی سوزوکی از آن عبور می کرد انگار کل صحنه در حال فرو ریختن بود ولی خوشبختانه چنین اتفاقی نیفتاد!
اگر فرصت تماشای نمایش دیوار مرگ برای شما پیش آمد آن را از دست ندهید زیرا تماشای اینکه خودروها درک شما از علم فیزیک را به چالش می کشند هیجان انگیز است. انجام این چنین حرکات نمایشی مستلزم داشتن استعداد و مهارت فراوان است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد