موضوعات داغ

عملکرد عجیب بی ام و X2 در تست موس چگونه است + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از چندین مقاله که در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفت، بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" پیدا کرده‌اید و می‌دانید که روند کار به چه صورت است. تستی که خودروی تویوتا هایلوکس را با چالشی جدی مواجعه کرده و حتی بعد از بروزسانی هم شاهد عملکرد ضعیف آن در تست موس و بلند شدن چرخ‌های داخل پیچ آن از سطح زمین هستیم که بسیار خطرناک و حادثه آفرین خواهد بود. هرچند پس از آن مقاله‌ای در رابطه با تست موس پژو 2008 کار کردیم و درست 1 ماه بعد از آن هم یک ویدیو از خودروی جدید تویوتا CH-R منتشر کردیم که تست‌های مختلف موس با شدت زیاد و کم بر روی آن صورت می‌گرفت که هر دو با موفقیت این تست مهم را پشت سر گذاشتند.
حال امروز در موضوع مشابه، یک ویدیو از تست موس خودروی جدید "بی ام و X2" برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توان به نوعی تست موس آن را امیدوار کننده توصیف کرد، زیرا در سرعت 73 کیلومتر بر ساعت تعادل خود را حفظ می‌کند و از محدوده تست خارج نمی‌شود، در سرعت 75 کیلومتر بر ساعت تعادل خوبی نداشته و از مسیر تعیین شده در انتهای مسیر خارج می‌شود و همچنین در تست موس 77 کیلومتر بر ساعت، شاهد خروج کامل آن بعد از طی کردن بخش اول هستیم که می‌توانید جزییات بیشتر آن را به همراه تست مارپیچ در انتهای همین مقاله شاهد باشید.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/29
وقتی ب ام و پلتفرم دیفرانسیل عقب خودش رو کنار گذاشت و رفت سراغ پلتفرمهای دیفرانسیل جلوی شرکت مینی ، همین میشه . آخرین مدلهای سری X که واقعا هندلینگ و شتاب ب ام و رو داشت ، همون مدلهای 2015 بود .
1397/1/30
ب ام و گرونيه محصولاتش به خاطر به قول خودش نهايت لذت رانندگيشه...به خاطر هندلينگشه...اگه اين دو مورد رو نداشته باشه پس چه توجيهي براي خريدش هست به جز شتاب خوبش؟؟؟ يه ويدئو ديگه هم خودرو بانك نشون داد ك ي ميدون بود ك اسفالتش پر برف و يخ بود بنز ائودي پورش و ب ام و رو اوردن واسه تست و دور زدن دور ميدون ك ب ام و با اختلاف وحشتناك زيادي با همشون باخت!!