موضوعات داغ

پورشه 911 GT2-RS مجددا رکورد جدیدی ثبت کرد + فیلم

عکس مطلب اول
پورشه 911 GT2-RS قبلا رکورد بی نظیر 6 دقیقه و 47 ثانیه را در پیست نوربرگ رینگ ثبت کرده بود و اخیرا در تست نشریه Autobild رکورد جدیدی در پیست سچسن رینگ ثبت کرده است.
این هیولای 700 اسبی مسافت این پیست را در عرض 1 دقیقه و 26.61 ثانیه طی کرد که حتی از ابر خودروهایی مانند پورشه 918، مک لارن 720S و مرسدس AMG GT R هم سریعتر است.
با توجه به اینکه فیلم این رکوردشکنی منتشر شده است می توان درباره جنبه هایی از آن بحث و گفتگو کرد. ابتدا با تایرهای این خودرو شروع می کنیم. با اینکه در فیلم فقط مدت کوتاهی تایرها قابل رویت هستند اما اینطور به نظر می رسد که تایرهای استاندارد GT2-RS یعنی میشلین پایلوت اسپرت کاپ 2 نیستند و از نوع اسلیک R هستند.
اگر به قسمت هایی از فیلم که داخل کابین را نشان می دهد توجه کنید می بینید که در بسیاری از لحظات اینطور به نظر می رسد که قسمت عقب خودرو آماده در رفتن و خروج از مسیر است ولی راننده تنها با اندکی اصلاحات در رانندگی خود همه چیز را تحت کنترل دارد.
رکورد نوربرگ رینگ این خودرو مربوط به سال گذشته بود و با توجه به اینکه ماه پیش فصل جهنم سبز در سال 2018 آغاز شد چندین خودرو هستند که احتمال دارد این رکورد را از چنگ 911 GT2-RS در بیاورند. این خودروها شورولت کوروت ZR1، فراری 488 پیستا و لامبورگینی اونتادور SVJ هستند. البته فراری 488 پیستا هنوز معرفی نشده است و حمله مداوم دو خودروی دیگر به پیست نوربرگ رینگ بعد از معرفی آنها، تنها آتش شایعات را شعله ورتر می کند.

پورشه 911 GT2-RS

پورشه 911 GT2-RS

البته نباید ابرخودروهایی مانند مک لارن سنا و کونیخ زگ رگرا را فراموش کنیم. مک لارن سنا GTR هنوز مدل خیابانی ندارد و به همین دلیل آن را نادیده می گیریم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/30
با تشکر از مطلب خوبتون
تلفظ درست نام این پیست، زاکسن‌رینگ هست. ممنون میشم اصلاح کنید.
با تشکر
1397/2/6
گفتم تو نوربرگ رینگ که پرفورمانته با 6.52 بهترین رکورد رو داره چطوری این قبلا ... :|