موضوعات داغ

تولید و عرضه یک نسخه از پژو 208 متوقف خواهد شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر شما یکی از کسانی هستید که برای خرید نسخه‌های 3 درب پژو 208 برنامه ریزی کرده‌اید، پس باید سریع وارد عمل شوید و این اتومبیل را به هر طریقی تهیه کنید، زیرا اخیرا شرکت خودروسازی پژو اعلام کرده است که تا هفته‌های آینده فروش پژو 208 در مدل‌های سه درب آن متوقف خواهد شد.
طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع خبری، شرکت خودروسازی پژو قصد دارد که تا هفته‌های آینده فروش و تولید مدل‌های 3 درب پژو 208 را متوقف کند. همانطور که انتظار می‌رفت، دلیل انجام این کار به خاطر فروش ضعیف خودرو در اکثر بازارهای جهانی بوده است و جای تعجب ندارد که شرکت خودروسازی پژو چنین تصمیمی گرفته است، همچون دیگر شرکت‌های بزرگ خودروسازی که محصولات ضعیف خود را متوقف می‌کنند که در این زمینه می‌توان به خودروی "رنو کلیو سه درب" اشاره داشت، هرچند برخی از شرکت‌های خودروسازی از جمله فولکس واگن برای "پولو"، شرکت خودروسازی سئات برای "ایبیزا" و یا حتی شرکت خودروسازی کیا برای "ریو" از همان ابتدا به فکر تولید یک نسخه 3 درب نبوده‌اند.

پژو 208

پژو 208


با این حال، خودروهای 3 درب نسبتا زیادی در این کلاس وجود دارند که در صورت توقف تولید پژو 208 برای خرید مشتریان وجود خواهد داشت، از جمله اوپل کورسا، فورد فیستا و یا حتی محصولات شرکت خودروسازی مینی که در مدل‌های 3 درب وجود دارند و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
علاوه بر این مسائل، خبرهای گوناگونی وجود دارد که شرکت خودروسازی پژو به دنبال حذف سری 200 پژو به عنوان یک خودروی هاچ بک است و در برنامه ریزی این شرکت راه اندازی و تولید خودروهای کراس اوور و شاسی بلندهای بیشتری دیده می‌شود که سری 200 می‌تواند یکی از دریافت کنندگان سگمنت "کراس اوور" باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/7
اين ماشين و قرار بود ايران چي شد؟ دوستان اطلاعي دارن؟